2011. április 1., péntek

Max Factor, igen, még mindig Max Factor!

     A héten megküldték nekem is az ígért csomagot. Annyira meglepődtem, amikor csengetett a postás és a kezembe nyomta a hatalmas borítékot! Nem hittem volna, hogy tényleg fogok kapni még több terméket, miután elkéstünk, és mégis! :) Borzasztóan örültem neki, és őszintén szólva leesett az állam, mennyi mindent kaptam. Ezúton is szeretném megköszönni Adrinak, a Max Faxtor marketingesének a szép gazdag csomagot!
    Sajnos az alapozót most sem fogom tudni tesztelni nektek, mert nagyon sötét nekem ez az árnyalat is, azt hiszem még nyárra is sötét lesz, pedig nagyon kíváncsi lettem volna mit tud ez a termék. Na de a többivel majd kárpótolom magam... :D
   Nézzétek mennyi minden:



Közben támadt kettő ötletem és titeket kérdeznélek ezekről. Mit szóltok ahhoz, ha ezek közül kiválasztok mondjuk egy-egy színt, vagy hármas palettát és megmutatom, hogy mit lehet kihozni egy-egy termékből többféle verzióban? A másik kérdés pedig az, hogy szeretnétek-e Max Factoros nyereményjátékot, vagy annyira unjátok már a sok Max Factoros posztot, hogy inkább mellőzzem? :D

13 megjegyzés :

Én szeretnék nyereményjátékot :$ És az alapozót is szívesen megnyerném, ha már neked úgysem kell XD

Igeen én szeretnék:)))

És jó ötlet hogy miből mit lehet kiozni:))

Én kíváncsi lennék a tesztekre, szerintem az csak jó ha minél több véleményt látunk a termékekről, mert lehet hogy mindenkinél nem ugyanúgy fog szuperálni. Nyereményjátékot is csinálhatsz nyugodtan, mert aki nem nyer az egyiken, akkor megpróbálhatja egy másikon :)

Jaj, én is úgy örültem a csomagomnak, el tudom képzelni a te örömödet is. :) Én örülnék ilyen smink tesztnek, csak tanulni lehet belőle. :)

Én is mind2 ötlet mellett voksolok!! :))

Mind2 ötlet nagyon jó!
A lila szemhéjpúderrel szemezek,meg a narancs színű spirállal is! :P :))

Én is támogatom mindkét ötletet:DDD

Nagyon jó ötletnek tartom a többféle sminket egy termékből. Ez nekem is adhatna ötleteket, sminkügyben annyira nem vagyok bátor, mint ruhatéren azt hiszem!=)
Az itt látottakból már párat kipróbáltam, nekem a többség bejött, kíváncsi vagyok a Te véleményedre is!=)

Oké, akkor megpróbálok valamit összehozni Nektek! :)

Jöhet a játék,főleg ha alapozót lehet nyerni!:)

Megjegyzés küldése