2011. április 2., szombat

Márciusi kedvencek

Nagyon szeretem olvasgatni, nézegetni másoknál az ehhez hasonló kedvencekről szóló bejegyzéseket, ezért úgy gondoltam én is megcsinálom most az enyémet. Sok-sok minden nem lesz már újdonság szerintem, ha rendszeresen olvastok, de mégis van néhány dolog, amit még nem láthattatok, illetve most akkor itt egy helyen lesz, az összes jelenlegi kedvenc termékem. :)

Szépségápolás és smink:



    A sminkek és az ecsetek. Az alapozóról már olvashattatok mennyire imádom minden nap használni, a hozzá tartozó korrektort úgyszintén. Bourjoisból még a pirosítót használom minden nap, nagyon szeretem az enyhe fényt, amit ad, szerintem másik színből is be fogok még szerezni. Az Astor szemöldökceruzája tökéletesen illik a saját szemöldököm színéhez, ez nekem Gold Brown színben van meg. A Max Factor Xperience szempillaspirálját használom mostanában minden egyes nap. Igazából semmi extra, de mégis olyan szépen kiemeli a pilláimat, hogy nekem nem is kell más egy hétköznapra. :)

   Az ecsetek pedig a Sigma F82-es ecsete, ezzel viszem fel minden nap az alapozómat, mert annyira természetes hatású lesz tőle, szinte bele tudom vele "nyomkodni" az alapozót, nagyon gyorsan és könnyen tudok vele dolgozni. A másik ecset a "Something about Marilyn", ami az ilyen táskába dobós ecsetem, bármikor tudok vele púderezni vagy pirosítani és nem kell hozzá külön tok a neszeszeremen kívül.



A mindennapi parfümöm márciusban az Avonnak a Slip Into-ja volt, láthatjátok mennyi hiányzik már belőle, pedig azért annyira rég nincs is meg. Az illata tarthatna picit tovább, de az illata kárpótol ezért az apróságért. :)

Azt hiszem ezekkel nem mutatok újat Nektek, mindegyikről írtam már itt a blogban. A kedvenc hidratálóm még mindig a Clinique "sárga" krémje. Annyira gyorsan fogy, pedig próbáltam kevesebbet használni belőle, de úgy meg nem elég a bőrömnek. Azt hiszem vehetem lassan belőle a következőt, mert a lemosó és a tonik még mindig félig van, szóval azokat fogom használni még egy darabig. A Bourjois sminklemosó kendője pedig azóta is kedvenc, mióta írtam nektek a tesztet.




Ez a John Frieda sampon most sajnos nincs velem, azért nem is tudtam lefotózni Nektek a sajátomat. Tényleg csodát tesz a hajammal, annyira selymes lesz utána és szép fénye lesz. Nekem a sötétebb árnyalatokra való van meg belőle a "honey to caramel". Próbáltam belőle már a szőkéknek való pakolását is ilyen kicsit zacskóban lehet kapni, azt is imádtam. Azt hiszem ebből a termékcsaládból még fogok vásárolni.

Egyéb:



A következő kedvenc egy óra. Egy virágos óra, ami tulajdonképpen gyűrű. Évek óta szerettem már volna egy ilyet és mióta megvan, azóta le sem veszem a kezemről. Ha felhúzod olyan, mint egy hatalmas kövekből kirakott virág, de ha kinyitod, akkor egy szép, szolid, visszafogott órácskát találsz benne. Egyszerűen fantasztikus szerintem.


 Hetek óta vadásztam erre a pénztárcára a Mangoban, de mindig olyan gyorsan elkapkodták, hogy nekem sosem maradt belőle. Annyi féle volt még az üzletben, de mindenki erre pályázott. :D Hamar a kedvencem lett, kívül teljesen egyszerű fekete egy fém Mango logoval, és belül cuki pöttyös. Végre rendesen elférek a pénztárcámban.

Ezt a cukrot még csak a Müllerben láttam eddig, pedig nagyon finom. Enyhén mentolos íze van a cseresznyén kívül. Rengeteg féle ízben lehet még kapni.

 Legutóbbi külföldi rendelésem ez a könyv volt. Ha van egy kis időm ezt olvasgatom, rengeteg fantasztikus tipp van benne. Ami nagyon pozitív, hogy olyan dolgokat ír le nekünk, amiket a kozmetikai cégek elfelejtenek közölni velünk. Például mire érdemes többet költeni, milyen termékre nem, milyen termékből érdemes többet venni, miből kevesebbet. Step by step sminkek is vannak benne, közülük választottam most három kedvencet, amit megmutatok Nektek.





Nektek mik voltak a kedvenceitek ebben a hónapban? :)

11 megjegyzés :

Ha szépen megkérlek akkor elkészítesz időnként a könyvből 1-2 step by step sminket?:)

Clinique 3 lépés arctisztító és tonik.

Látom te is szereted ezeket a pontgyűjtőket. :) A gyűrűd nagyon tetszik. Ez a könyv inspirálta step by step smink engem is érdekelne, illetve az is, hogy milyen okosságokat mond arról, miből érdemes drágábbat vagy többet venni stb.
Az én abszolút kedvencem ebben a hónapban a CC palettám. :)

Ez tényleg jó ötlet, hogy majd csinálj pár sminket a könyvből, támogatom az ötletet :)
Az én kedvencem az Avon púderalapozója, annyira jól fed :)

Szia!
Beleszerettem a gyűrű-órádba! Honnan van?
Illetve a Bourjous pirosítóról csinálnál swatch-ot? Mennyire tartós, mert vegyes véleményeket olvastam róla.

Én azt szeretném megkérdezni, hogy mennyibe került a mangós tárca?:) Nagyon egyszerű,de mégis szép:)

Persze, szívesen csinálok belőle sminkeket, ha szeretnétek, amint lesz egy kis időm rá...
Ohhh, én a pontgyűjtőket nagyon szeretem, imádok kedvezményesen vásárolni! :)
Hexi, a gyűrű óra szintén az Avonból való, de ha meg szeretnéd venni, akkor siess, mert ki fogják vonni egy-két kampányon belül! Csinálok akkor egy posztot a pirosítóról, mert elég érdekes. Van amikor meg kell dörzsölni kicsit az ujjammal, hogy újra rendesen fel tudjam venni ecsettel, ettől függetlenül szeretem. Tartóssága nem különbözik a többi pirosítótól, ami nekem van.
Roni, a Mango tárca 5000 Ft körül volt, nekem is az ilyen dolgok tetszenek, ami egyszerű, mégis különleges.

Szia,
Engem az érdekelne, hogy mennyibe kerül az óra?
Köszi

Orsy, az óra a mostani katalógusban (5-ös) van 4799 Ft-ért, és azt hiszem ki is vonják. A következőben már biztosan nem lesz benne.

John Frieda cuccokat hol lehet kapni?

Kremy, a Müllerben elég nagy választék van ezekből a termékekből, máshol viszont még nem láttam.

Tényleg?:o Köszi,még észre sem vettem..:)

Megjegyzés küldése