2011. április 5., kedd

Léböjt kúra vége

   Még lógok Nektek egy beszámolóval. Múlt hét szerdán hagytam abba végülis a léböjtöt. Az az igazság, hogy még bírtam volna. Valószínűleg péntekig is. Az első nap volt a legnehezebb, aztán egyre könnyebb, utána már csak a kajaillatra voltam érzékeny :), de hamar elhessegettem a gondolatot, hogy ennem kéne. De nem akartam már tovább folytatni, tartottam a következményektől, hátha baj lesz belőle, első körben azt hiszem elég volt ennyi. Ittam 100%os gyümölcsleveket is, ha épp nem volt időm turmixolgatni, de a táplálóak a turmixok voltak inkább, bár leszűrtem őket, de ha ezeket ittam, akkor nem voltam éhes. Jah, és a frissen facsart narancslé. Valószínűleg azért, mert annak is magas a cukortartalma. Ezt is nagyon imádtam. Elfelejtettem viszont lefotózni a turmixokat, amiket csináltam és erre most döbbentem rá. :( Az első nap utáni beszámolóban írtam egy turmixról, amit ittam, ezenkívül csináltam olyat is, hogy egy egész ananászt feldaraboltam és ezt turmixoltam össze, hígítottam vízzel, majd leszűrtem. A harmadik féle amit ittam, az banánból, kiwiből, és almából állt, ez is hígítva vízzel és leszűrve ezután. Amit még kihagytam, hogy egy-két kiskanál mézet megettem a napok folyamán, azt olvastam, hogy ezt szabad, ez azért volt, hogy nehogy leessen a vércukorszintem és összeessek az utcán. :D
Azoknak talán nehéz lehet, akik nem annyira gyümölcsösek, mint én, mert én nagyon is az vagyok! Teljesen mindegy, hogy milyen fajta, jöhet minden mennyiségben...


    Hogy miért volt jó ez a kúra? Nem tudom. :) Az arcbőrömön éreztem kicsi változást, frissebb, üdébb lett, kicsit tisztult is. Több változást nem nagyon érzékeltem. Leadtam 3 kilót, de ez gyorsan vissza is fog jönni rám azt hiszem. Nem lettem kevésbé fáradt, nem pörgök azóta sem, bár ez lehet másnak is betudható, fogalmam nincsen. A csütörtök péntek utána nem volt valami kellemes, főleg a péntek, amikor úgy ébredtem, hogy borzasztó hányingerem van. Nehezen tértem vissza a normális kerékvágásba, abba, hogy egyek rendszeresen. De talán azóta kevesebbet eszem. Hogy mennyire sikerült ezalatt a három nap alatt méregteleníteni, lehet sosem tudom meg. :) Tanulságosnak tanulságos volt, tudom kontrollálni magam, ha nagyon akarom és ez szerintem nagyon pozitív!
   Ha gondoljátok próbáljátok ki Ti is, túl sok negatívumot nem tudok ezzel kapcsolatban felsorolni, ha tovább csinálom, akkor lehet másképp alakul, de majd legközelebb.



Csináltatok már ilyen vagy ehhez hasonló kúrát? Milyen tapasztalattal gazdagodtatok?

7 megjegyzés :

Szia!
Én egyszer 6 napot végigcsinálta ásványvízzel meg csalánteával. Elég kemény volt, de a végén nagyon örültem, hogy nekiálltam.

Hatalmas gratuláció,csináltad ameddig érezted hogy jó,le a kalappal,tényleg!

Calo(z) az nem semmi, minden elismerésem!

Ms.Xixin köszönöm szépen! :)

Micsoda akaraterőd van.... én tutira nem bírtam volna :D

Én is tervezek majd valami hasonlót, mert még sose csináltam ilyet, úgyhogy nagyon kíváncsi vagyok meddig fogom bírni :) azt meg hogy végig tudod csinálni ezt, már az elején is tudtam ;)

Calo(z) minden elismerésem! :)

Én is szoktam végrehajtani ilyen manővereket... eddig 3 nap a max. viszont a csalánteát szinte folyamatosan iszom és ajánlom is mindenkinek a vízhajtó hatása miatt. :)

Megjegyzés küldése