2011. április 28., csütörtök

Hatalmas Marionnaud akciók!

   Én csak épp betévedtem ma a Marionnaud egyik üzletébe, és csak ámultam és bámultam, aztán elcsábultam... :D Ugyanis rengeteg termék le van most árazva 30-35-40%-ra! A kollekciók nem minden egyes darabja, hanem mindenből 1-1 szín, de azért nagyon sok mindenből lehet válogatni, arcápolás és smink terén is. Mostanában meg vagyok őrülve a Chanelért, ezért jött is velem haza egy Rouge Coco. :) Úgyhogy lányok, ha eddig sajnáltatok kiadni egy high-end termékre több pénzt, akkor most ez egy remek alkalom, hogy kipróbáljatok egyet-egyet közülük! :) Néhány dolog, ami nekem is nagyon tetszett még:



 Chanelből az Allure és Coco rúzsok,

Pirosító azt hiszem csak egy árnyalatban,




alapozók többféle fajtában és árnyalatban (ha szerencsétek van, akkor jó lehet egy-egy szín, nekem sajnos mind sötét volt:( )

Négyes palettából ez az árnyalat (Murano),







Shiseidoból a hármas paletták, (2 színt kivéve azt hiszem az összes)

rúzsokból rengeteg árnyalat...

Ezen kívül Lancome, Estée Lauder, Clinique márkákból is több minden és még sorolhatnám. Érdemes benézni egy Marionnaud üzletbe most, az akció azt hiszem május közepéig tart. :)

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése