2011. április 17., vasárnap

Estée Lauder haul - UPDATE

    Sokan kértetek haul bejegyzéseket is, ezért most is egy ilyen következik. Az Estée Laudernek van/volt most egy olyan akciója, amikor egy fix összeg vásárlása esetén ajándékcsomagot adnak ajándékba. Én imádom az ilyesfajta akciókat, ez főleg megérte, a nagy értékű ajándékok miatt. A Müllerben, a Marionnaudban és a Douglasban is találkozhattunk ezzel az akcióval, viszont az utóbbiban sokkal több mindent adtak, igaz nagyobb összegben kellett hozzá vásárolni, de sokkal jobban meg is érte. Nekem például a hármas kombója tetszett meg, ami nagyon praktikus utazásnál, és én nagyon sokat utazom hétről hétre, úgyhogy ez abszolút szuper ajándéknak számít. Az üzletben az eladók azt mondták, hogy egy hármas pirosítóról van szó, de nem. Van benne egy pirosító, egy bronzosító és egy highlighter. Azért erről írok ilyen sokat, mert ez tetszett a legjobban. Persze a többi is szuper, például a piperetáska is nagyon szép, a szempillaspirálra is kíváncsi vagyok meg az éjszakai szérumra is. Ami normál méretű termék még az a rúzs, csak más csomagolásban van, mint egyébként, a krém is normál méretnek mondható, mert meg lehet most csomagban vásárolni.  Ezenkívül van még a csomagban egy kicsi méretű ajakceruza, illetve sminklemosó is.


A púder és a korrektor jött velem haza, mindegyik a legvilágosabb színben. Ez kicsit több volt, mint a minimum összeg, de úgy gondoltam, hogy csak olyan dolgot veszek meg, amire tényleg szükségem van.

Kiegészítettem pár képpel, swatch-okkal, mert többen kértétek. A rúzs neve Long Lasting Lipstick Rouge Pure Color - 86 Tiger Eye, ezt normál csomagolásban is meg tudjátok venni, ha valakinek  megtetszett, 6-7000 Ft körül van. Nagyon finom krémes a csillámok ellenére, nekem az Avon 24k gold rúzsaira hajaz kicsit, aszalt gyümölcs illata van, ami szerintem elég különleges. A szájceruza  Double Wear Stay-In-Place Lip Pencil - 08 Spice, ez egy barna árnyalat, kicsit sötétnek gondolom magamnak, de lerobbanthatatlan, az tény! :) Készítettem pár mintát a pirosító kombóról is hátha valakit érdekel, ebből a pirosítót és a bronzosítót megtaláltam az Estée Lauder honlapján, külön is megvásárolható. Nagyon szeretem ezt a kis kompaktot, csak bedobom a táskámba, és 3 termék helyett egyet viszek, mégis nálam van minden amit szeretnék. :)

Double Wear Stay-In-Place Lip Pencil - 08 Spice
 Long Lasting Lipstick Rouge Pure Color - 86 Tiger Eye
Signature Silky Powder Blush - 11 Nude Rose,
Bronze Goddes Soft Matte Bronzer - 01
Signature Shimmer Powder - 01 Gold Pearl

Natúran

Long Lasting Lipstick Rouge Pure Color - 86 Tiger Eye rúzzsal


Tetszenek az ilyen akciók Nektek? :)

5 megjegyzés :

Az a 3as paletta tök jó praktikus, a rúzsnak nagyon szép színe van, nah meg az a kozmetikai táska nagyon király :) én is szeretem az ilyen akciókat, úgyhogy szerintem teljesen jól jártál. Kíváncsi vagyok majd a tapasztalatokra :)

A pirosító/bronzosító/highlighter nagyon szép, az is ajándék volt? Mennyi a minimum összeg? Ezt az ecsetes korrektort már én is próbáltam és nagyon szerettem, szépen el lehet dolgozni.
Megírnád a rúzs fantázianevét?

Eszter, igen, az is ajándék volt, ezt így nem is lehet megvásárolni egyben. :) A porpúdert és a korrektort vettem, ahogy írtam is. A rúzs neve Long Lasting Lipstick Rouge Pure Color - 86 Tiger Eye. A minimum összeg 11300ft a Douglasban, máshol kevesebb.

Köszi :) Tennél majd fel egy swatch-ot a rúzsról? Így nagyon tetszik, felkenve is kíváncsi lennék :)

Eszter, szívesen csinálok swatch-ot róla, a többivel is kiegészítem akkor. :)

Megjegyzés küldése