2011. április 11., hétfő

Essence, Catrice szerzemények

   Természetesen miután értesültem róla, hogy nálunk is megjelentek az Essence új termékei, én is lecsekkoltam őket és válogattam közülük. Aztán amikor a limitált kollekciók is megjelentek, akkor azokat is meg kellett néznem. :) Csak olyan dolgokat vettem, ami nagyon megtetszett vagy nagyon kíváncsi voltam rá.
   Nem csak az Essence, hanem  a Catrice limitált kollekciójából is sikerült választanom, ez a highlighter nagyon megtetszett, amikor a boltban kipróbáltam. A többi terméke szerintem semmi extra kategóriájú, de az igazsághoz hozzátartozik, hogy kezdek besokallni sminkek terén és már csak azokat veszem meg, ami tényleg kell, vagy nagyon megtetszik, mert mondjuk olyan kategóriájú termékem nincsen.


Az Essence ecseteket nagyon szeretem, szerintem nevetséges összegért magas minőségű ecseteket kapunk. Azt sajnálom, hogy nincs náluk egy egész állandó kollekció belőlük, ami bárkinek elérhető lehet a szuper áruk miatt. A "gel eyeliner brush" szerintem nem csak zselé állagú tushoz használható, hanem például a szemöldök megrajzolásához is, úgyhogy senkinek ne vegye el a kedvét az, ami rá van írva. :) A zselé állagú tusról már volt szó az előző napi smink bejegyzésnél, ott láthatjátok használatban. Nekem nem igazán vált be, nem hiszem, hogy több színben be fogom szerezni.


Szerintem gyönyörűek. A virágos púdernek fincsi illata van, és egy enyhe fénye, akár egész arcon el tudom képzelni, ha valaki extra ragyogásra vágyik, ennek inkább fehéres színe van. A megnevezés szerintem hibás, "multi colour powder" semmiképpen sem sok színű. A Catricenek nagyon szép fénye van ideális highlighter. Nem sikerültek jól a képek a mintákról, így nem tudom nektek megmutatni sajnos.

Ti vettetek valamit ezekből a kollekciókból?

8 megjegyzés :

Hol találtál Catrice limitált dolgokat? :)

Engem is a hol érdekelne, a smokey eyes ecset eddig mindenhol elfogyott, ahol néztem. :)

Én az Essence Blossoms multicolor p. vettem meg, valami elképesztően jó! :) finom, púder és highlighter egyben :) finom fényt ad! Szinte minden nap használom!
Az ecsetekkel nem járok ilyen jól, állandóan hiánycikk ahol járok... :( Pedig valóban hihetetlen jó áron van, ahhoz képest, hogy milyen jó minőség!

A Camponában még van ferde, mondjuk az engem nem érdekel, nem is vettem. Viszont a másikat nagyon szeretném, vajon lesz még?

a highlighter csomagolása milyen szép! az escetek se rosszak :)

A Catrice limitáltat én a pécsi árkádban lévő rossmannból szereztem be, pont szerencsém volt, még tele voltak az állványok.
Anna, örülök, hogy neked is hasonló tapasztalataid vannak, mint nekem! :)
Amy, szerintem lesz még, mert az ecsetek nem limitáltak, valószínű rosszul mérték fel az igényt irántuk és ami volt, azt mostanra elkapkodták.

A smokey eye brush nekem is megvan :) de én is akkor vettem mikor kitették pont, és azóta se láttam, a ferde ecsettel viszont nem is találkoztam még :)ennyiért még az is megveszi aki nem ért hozzá, és milyen kellemeset csalódik :) én se gondoltam volna, hogy ilyen jók ezek az ecsetek. Nekem még a pirosítóecset is megvan azt is imádom :) Úgyhogy én várom, hogy legyenek még újak, de kicsit nagyobb mennyiségben :D

Itt Budapesten a Corvin Müllerben tele volt a Catrice limitált tartó, voltak ecsetek is, fekete tus még pár darab... Csak a körömlakkok voltak kifosztva (pont az ami miatt mentem :( ).

Megjegyzés küldése