2011. április 25., hétfő

Bourjois pirosító TESZT

    Már megvan egy ideje ez a pirosító, és kezdetben csak ezt használtam, mert nagyon-nagyon szerettem, nagyon szép színe van, megfelelően pigmentált, és bár a mintákon úgy látszik, hogy nagyon sok csillám van benne és ha felviszed, akkor megindul a "diszkógömb effektus" :), ami persze nincs így mert felvíve nem is látszanak a csillámok. Pici praktikus csomagolása is van, amihez még egy kis tükör is tartozik. Mielőtt megvettem az üzletben hitetlenkedtem az eladónak, hogy nem hiszem el, hogy nem leszek tőle tiszta csillám, mert amikor a teszteren végighúztam a kezem, akkor telis-tele volt csillámmal. Felajánlotta, hogy szívesen felteszi nekem, hogy én is megbizonyosodhassak az eredményről. Tényleg igaza lett, nem csillámos, hanem szép fény lett a finish. 


    A folyamatos használat mellet olyan gondom támadt vele, amit nem is gondoltam volna. Ez elvileg egy különleges és egyedi préselt technikával készült pirosító. Ezzel nem is lenne semmi gond, csak egy idő után a használattól lekopott egy réteg és utána már nem tudtam ecsettel felvenni a festéket, pedig elhihetitek, hogy próbáltam egy pár félével... Ha megdörzsöltem a kezemmel, akkor nem volt semmi gond vele, szépen "adagolta" a festéket, és utána az ecsettel is már, de aztán megint ugyanaz lett rövid időn belül, megint nem vette fel az ecset a festéket. Ez így történt jó párszor, majd ezután már a dörzsölés sem segített, csak a körömmel kapargálás. :S Ezt valamelyik képen láthatjátok is. Egy szó, mint száz, nem tudom, hogy pont egy hibás darabot fogtam-e ki, vagy az összes ilyen lenne? 


    Nagyon sajnálom ezt a dolgot, mert mindenben megfelelt nekem ez a pirosító, és elfogadható ára is van, 3000 Ft körül van. Az illata isteni, a színe és textúrája is remek. A tartóssága szerintem átlagos, nem tart kiemelkedően sokáig. Szerettem volna több színből beszerezni, de ezek után már nem biztos, hogy teszek még egy próbát. 





Természetes fényben

Természetes fényben, kicsit megvilágítva

Ti találkoztatok már hasonlóval?


13 megjegyzés :

Igen, sajnos ez ilyen:( A szemhéjpúderei is. De cserébe meg annyira szép, hogy nekem megéri ezt a macerát:)

nekem is van egy ilyenem (74 - Rose Ambré), nagyon szeretem, az 1ik kedvenc pirosítóm. :) Ilyen kaparós problémám nekem csak szemhéjpúderrel volt, nem is vettem többet belőle.

Mind ilyen lesz egy idő után, de ha átdörzsölöd a tetejét egy fogkefével, utána újra jól lehet használni bármelyik sminkecsettel. :)
Nekem a Lune D'Or a kedvencem ♥.

Én is úgy tudom, hogy az összes ilyen Bourjois szemhéjpúder és pirosító is produkálja egy idő után ezt, én ezért nem vettem meg őket, bár fáj a szívem, mert amúgy nagyon tetszenek.

:((( csajok ez elég szomorúan hangzik... Úgy látszik akkor ez a préselési technológia hibája. Sajnálom mindenesetre, mert szemhéjpúdert is szerettem volna nagyon tőlük...

Nekem is megvan ez a pirosító, és nekem nincs vele ilyen problémám:) Szerintem már minimum 1 éve használom, és semmi baj nincs vele. Kivéve ezt a rémes ecsetet, amit adnak hozzá:)

Amadeus, tényleg! Az ecsetet el is felejtettem lefotózni, mert amikor megvettem, akkor eltettem jó mélyre, mert semmire sem való! :) Akkor ezek szerint mégis van pár kivétel, akinek nincs vele problémája.

Nekem egy Chanel pirosítóm és Mac púderem csinálta ezt egy idő után.:O Nem tudom mitől lehetett, felső réteget ledörzsölve "megjavult".

Nekem minden Bourjois szemfestékem és pirosítóm ezt csinálja :/ De ha lekaparod vmivel akkor megint jó egy darabig.

Andi, ez érdekes, nem gondoltam volna, pláne a Chanelről! Pedig azok a pirosítók is olyan gyönyörűek...
Rita, nem hangzik ez sem túl jól...
Kíváncsi lennék azért, hogy ezek a jelenségek mitől vannak. :)

csak a csillámos termékeivel van ilyen gond. eddig három pirosítót vettem tőlük, egy csillámosat (egy idő után "befulladt"),és két mattabbat. azokkal nem volt probléma.
jók a bourjois termékek.

Valószínűleg attól lehet, hogy ahogy mindig "belemártgatod" az ecsetet, bezsírosodik:) Erre tippelek:) Bár akkor az enyém nem tudom, hogy miért nem csinálja:)

Amadeus erre én is gondoltam, de nem értem miért zsírosodna be, és más akkor miért nem.

Megjegyzés küldése