2011. március 5., szombat

Sunset Beach - Óda a Tavaszhoz

   Úgy látszik az előző bejegyzésben leírtakra kezd reagálni az időjárás, miszerint legyen már tavasz! :D De még mindig nem az igazi, úgyhogy most újra elkezdem sürgetni ezzel a beígért nyári sminkkel. :) Írtam róla ITT, hogy fontos az is, hogy figyeljünk a modelljeink igényeire, hogy milyen sminket szeretnének, illetve, hogy a személyiségükhöz illő smink készülhessen. Ehhez az kell, hogy megismerjük kicsit az embert, akit sminkelünk. (Természetesen nincsen hatalmas tapasztalatom ebben, csupán a gondolataimat osztom meg Veletek.) Egy nagyon színes személyiségről írhatok most, szerintem ez a sminken is látszik. Én ilyen sminket álmodtam egy olyan embernek, aki mindig jókedvű és életvidám és a kedvét soha semmi nem szegi. :)
    Kicsit fantáziáltam, elnézve a sminket nekem olyan érzésem van, mint amikor a tengerparton vagy, kiülsz egy sziklára és bámulod a naplementét... Ezt jelképezi a vörös és a sárga, átmenetben pedig a zöld, ami a természetet jelenti, a sok zöld  növényt tavasszal és nyáron. Igazodva a modell arcának karakteréhez a tusvonal alul és felül erős kontrasztot képez a hajával és a szemöldökével, a zöld pedig nagyon szépen kiemeli a szeme színét. 
A még mindig szürke napokon remélem ez a pár sor és fotó tavaszt hoz az életetekbe! :) ;) 





































Főbb termékek:

  • Vichy Aerateint Pure alapozó krém változat
  • 88-as paletta
  • Maybelline Colossal 100% Black szempillaspirál
  • Zselés tus

7 megjegyzés :

Olyan nyárias hangulatom lett, ahogy megláttam a képeket. :) És muszáj megjegyeznem, hogy nagyon kedves arcú a modell és az is jön le róla, hogy életvidám.

szép lett a smink,tetszik,én magamon nem húznám ennyire ki a pirosat,grat a modellnek:)

Ezek ugye vakus képek? Nem rosszból mondom, de a helyedben inkább elfelejteném a vakut és a világítással próbálkoznék.
A szemsmink szerintem nem lett rossz, habár a zöldet és a vöröset nem biztos, hogy ennyire közel raknám egymáshoz.
A szája lehetne precízebb.
A bőre viszont borzalmas. Olyan mintha az orráról a lehullott festéket nem szedted volna le [ez azonnal odavonzza a tekintetem és nem tudok másra figyelni]. Világosabb is az arca a nyakánál [ez lehet a vakutól], illetve olyan, mintha már félig leolvadt volna az alapozó. T_T Ezeket tényleg nem rosszból mondom.

Habár Monday-nek igaza van, de ettől még a smink szerintem jó lett. Nekem a húsvétot juttatja eszembe, olyan "zöld fűben piros tojás" hangulatom lesz tőle. :)

A fotókat nem én csináltam. De valószínűnek tartom, hogy vakus, mivel matt volt a modell arca. Nem vagyok profi fotós, valószínű nem is leszek soha, ebből következik, hogy fotós stúdióm sincsen, ahol fényeket tudnék beállítani. Ami az orrát illeti: Ahogy az előző bejegyzésben is írtam, ha olvastad, hogy ha nem saját magát sminkeli az ember, akkor "hozott" anyagból dolgozik, jelen esetben az orráról száraz foltokban hámlott a bőr a hidratálás után is. Szívesen meghallgatom erre milyen azonnali tipped lenne. :) A száján egyszerű szájfény van, se kihúzva, semmi, nem vagyok oda a rúzsokért... A színek pedig, az ízlés kérdése, nekem így tetszett, szerintem nincsen szabály, hogy mit lehet és mit nem. Köszönöm az észrevételeket! :)

Megjegyzés küldése