2011. március 28., hétfő

Rúzskollekció bővítés I., plusz néhány tapasztalat és tipp

   Elhatároztam, hogy bővíteni fogom a rúzsaim számát, mivel eddig ennek a sminkeszköznek szenteltem a legkevesebb figyelmet. Én mindig is úgy voltam vele, mindegy, hogy rúzs vagy szájfény, egyre megy, mert reggel felteszem és mire odaérek az aznapi aktuális célpontba, már fenn sincs a számon, ergo semmi értelme az egésznek. Lehet eddig rossz termékeket próbáltam, de ahogy olvastam mások véleményét is, ez ilyen, újra és újra fel kell tenni a nap folyamán. Mennyivel egyszerűbb egy szemhéjfestést megcsinálni egy jó primerrel, ami akár egész nap a helyén marad… 
Nagyon sok videót néztem azzal kapcsolatban is, hogy mivel tartósíthatjuk a rúzsunkat. 

1. Egy arcra való primer is megteszi, 
2. Kicsi alapozó felvitele (ez arra is jó, hogy megfelelően kihozza a rúzs színét, mivel a természetes szájszín enyhíti azt), 
3. Szájkontúrral kihúzni a szánkat és az egész szájon elsatírozni, 
4. Jöhet ecsettel a rúzs, 
5. Felitatni papírzsebkendővel, 
6. Vékony púderréteg következik,
7. Ismét egy réteg rúzs az ecsettel,
8. A végén az extra csillogásért egy kis szájfény. 

Mondanom sem kell, hogy végigcsináltam az egész procedúrát és nem lett sokkal tartósabb az eredmény, ugyanúgy újra és újra fel kellett vinni a számra a rúzst a nap folyamán. Valószínűnek tartom, hogy ez egyéntől is függ, nem csak a rúzs minőségétől. Biztosan azoknak a táborába tartozom, aki folyamatosan nyalogatja a száját. :D
     
     A lényeg, hogy eddig is tudtam, ha ennyire szeretek sminkelni és egyszerűen minden ezzel kapcsolatos dolgot, akkor előbb utóbb eljön ez a pillanat is, amikor szerelmes leszek a rúzsokba és szájfényekbe és ezeknek a gyűjtögetését is megkezdem. Ez a pillanat most elérkezettnek látszik. Az első ilyen akcióm 3 rúzs vásárlásához vezetett. Mégpedig a Maybelline Colorsensational nevű rúzsaihoz. Kettő oka is volt annak, hogy ezt a rúzst választottam. Egyrészt már sokat hallottam/olvastam róla, hogy drogériás rúzsokban az első helyeken szerepel, sokan dícsérték. A másik pedig egy nagyon kellemes tény, mégpedig az, hogy a Rossmannban akció volt ezekre a rúzsokra. Az egyik egy nagyon szép természetes szín, ami picit rózsaszínesebb csak a természetes szájszínemtől, majdhogynem beleolvad. A másik egy igazi rikító korall szín, azóta keresek egy ilyen színű rúzst, mióta megláttam Armin van Buuren és Sophie Ellis Bextor közös klipjében Sophie-n egy hasonlóan erős korall színt, ezt nem hagyhattam ki, mivel nekem is elég fehér a bőröm ahhoz, hogy megfelelően rikítson ez a szín. Ezt már láthattátok itt rajtam, de érkezni fog vele egy smink is, mégpedig az előbb említett klipből inspirálódva. J A harmadik pedig egy gyönyörű igazi vörös rúzs. Egy ilyen árnyalatra már rég vágytam.

    Egy elég érdekes dologra szeretném viszont felhívni a figyelmeteket. Amikor drogériában vásárolok, borzasztóan meg szoktam nézni a termékeket, mert sokszor hiába van teszter, sokan mégis sajnálatos módon belenyúlnak a többi termékbe. Ezért kétszer is megnézem, bármiről is legyen szó, hogy érintetlen terméket vásároljak. Ez most is megtörtént, persze, hogy most is volt olyan, amibe belenyúltak, még milyen jó, hogy ellenőriztem, és nem csak leemeltem a polcról. Egy dolog viszont elkerülte a figyelmemet. Nyilván a megvásárolni kívánt rúzst nem próbálgatom az üzletben, illetve nem is szoktam szagolgatni. Pedig kellett volna. Hazaérve kiderült, hogy az egyik rúzs „avas” vagyis romlott. A szagáról egyből kiszúrtam már, de gondoltam adok neki egy esély és kipróbálom a kezemen. Teljesen össze volt állva, ragadt és nem siklott a kezemen, ahogy egy hibátlan terméktől elvárható lenne. A másik kettőnek szerencsére semmi baja. Természetesen visszavittem a terméket a boltba, ahol miután az eladó megbizonyosodott róla, hogy tényleg igazam van (nyilván ez egyből feltűnt J) nagyon készsége volt, és felajánlotta, hogy visszaadja a pénzt. Persze miután a másik kettő rúzs minőségéről meggyőződtem, nem szerettem volna elesni az akciótól (főleg, hogy még a 15%-os kuponomat is felhasználtam rá), így megkértem, hogy hadd cserélhessem ki, ha találok megfelelőt ebből a színből. Képzeljétek el, hogy még ezenkívül kettő ugyanilyen volt, a harmadik, ami még volt az üzletben már nem. Szerencsére. Nagyon örültem, hogy nem kellett magyarázkodnom, és ilyen kedvesek voltak velem. J Szóval tanulságos kis mese ez szerintem és ha tehetitek, akkor figyeljetek erre is legközelebb a vásárlásnál. Abba bele se merek menni viszont, hogy mitől lehetettek romlottak a rúzsok… Megkockáztatom, hogy az erős világítástól, ami azért elég rendesen átmelegíti a termékeket…

Akkor jöjjenek végre a rúzsok és a swachok:




Kettő képet is feltettem a swatch-okról, nem tudtam dönteni, mindegyik kép szépen mutatja a színeket




Ti milyen márkát szerettek rúzsból vásárolni?


4 megjegyzés :

Én is pont terveztem írni ezekről, van még pár klassz szín.:))

@Andi

Azért majd posztolj te is róla:) Én mindig az alapján vásárolok már hogy megnézem a tesztképeket blogokon. Akkor legalább a boltban nem kell mindent végig próbálnom.

Andi, szuper, legalább a Te posztod kiegészíti az enyémet! :)
Lulu, én is legtöbbször olyaokat veszek, amiket már láttam/olvastam vhol, hogy jók. :)

Nekem a Coral Tonic az üzletben is nagyon tetszett, de rajtam borzalmasan áll :(

Megjegyzés küldése