2011. március 27., vasárnap

Napi smink - A "hasonmás"

   Biztosan élénken él még az emlékezetetekben a Chanel tavaszi kollekciója, mit olyan gyorsan elkapkodtak a boltokból. Vannak akik nem is tudtak ellenállni a csodás szemhéjpúdereknek és sikerült beszerezniük. Tegnap nagy felfedezést tettem, véletlenül jöttem rá, hogy az Avon egyik négyes palettája nagyon hasonlít az ebben a kollekcióban szereplő palettára. Jó, persze tudom, nem ugyanaz, már az azért sem, mert ebben négy szín van, abban pedig 5, és nyilván minőségben sem ugyanaz, de azért a színek kombinálása elég hasonló. Csináltam is vele gyorsan egy sminket, amit most megmutatok Nektek. :)

A hajam úgy döntött, hogy épp önálló életet él :)



Lefotóztam a palettát is Nektek, Avon négyes paletta, Purple Haze

Bourjois Healthy mix serum alapozó - 51
Bourjois pirosító - 33
Avon Négyes szemhéjpúderpaletta - Purple Haze
Maybelline Colorsensational rúzs - 620 Pink Brown
Max factor Xperience szempillaspirál

6 megjegyzés :

Szép lett a szemed, meg a paletta is szép, nekem is megvan, de a Chanel is, és még csak nem is hasonlítanak a színek, semmi közük egymáshoz.:) Remélem nem haragszol, hogy megírtam. :$

Köszi! :) Dehogyis, számítottam erre egyébként, nekem vannak ilyenjeim, amit csak én látok bele. :D nekem ugyan nincs meg a Chanel, de láttam élőben is, :) valószínű csak én látom a hasonlóságot...

Nekem is megvan ez a paletta, sokat használtam régebben.

Szép smink lett, az utolsó képen hihetetlenül szép vagy!=)

Nagyon szép smink, és jó ez a rúzsod is ;) a 2. képet simán bele lehetne tenni az Avon katalógusába is :D

Megjegyzés küldése