2011. március 21., hétfő

Max Factor élménybeszámoló

    Biztosan már mindenki olvasgatott a Max Factor által szervezett hétvégi programról. Néhány szót azért én is mesélnék róla. Hatalmas meglepetés volt, amikor meghívást kaptam erre a rendezvényre és izgatottan vártam ezt a hétvégét. A cég úgy gondolja, hogy Magyarországon nem elég népszerű a márka, ami nem a minőség miatt van, hanem egyszerűen azért, mert nem annyira változatos a termékkínálat, ami több korosztály beli célközönséget meg tudnak fogni. Ezen igyekeznek most változtatni, ezért szervezték ezt az egész rendezvényt, egybekötve a sminkes forgatással, aminek a kulisszái mögé bepillantást nyerhettünk. Láttam már más cégeknek ilyen videóit, ami tulajdonképpen a vásárlóknak kedvez, hogy megmutassák mire is tudnak egy-egy terméket használni és annyira könnyűnek, egyszerűnek tűnt egy-egy felvétel. De most, hogy láttuk mennyi munka is van ebben, minden elismerésem a készítőknek, a sminkesnek, modelleknek ugyanúgy, mint a többi munkatársnak, ezután biztosan ilyen szemmel fogom nézni az ilyen videókat. A lényeg, hogy a jövőben lesz egy blogja a cégnek, youtube csatornája, illetve a facebookon is lehet keresni őket. Ezzel párhuzamosan próbálnak olyan termékeket behozni a piacra, amelyekkel a fiatalok igényeire fektetik a hangsúlyt. Nagyon színes termékpalettával jönnek ki, úgyhogy érdemes lesz a jövőben odafigyelni erre a márkára is. Nekem eddig a szempillaspiráljak nagyon bejöttek, most kiderül milyen minőségű a többi terméke is. 
   Egy nagy tapasztalatot viszont szereztem :), még pedig azt, hogy ilyen rendezvényről semmiképpen sem célszerű késni. A kiállított termékekből ugyanis lehetett válogatni, és mire késve odaértünk többen is, addig már nekünk nem jutott a sok-sok termékből. :( Szerencsére nagyon kedvesek voltak a marketingesek és megígérték, hogy utólag kaphatok a termékeikből, hogy én is tudjak ugyanúgy tesztelni, mint a többiek. Természetesen azért én sem távoztam üres kézzel, a fix csomagot mindenki megkapta, így ezekről biztosan érkezni fognak tesztek, úgyhogy más márkákkal együtt a közeljövőben nagyon sok teszt várható. :)


Amit mindenki nagyon szívesen hazavitt volna... :)

Kis Adriennel, aki nagyon kedvesen terelgetett bennünket

Minden, mi szem szájnak ingere...

Úgyszintén... :)

A sminkes eszközei, igazán tetszetős

Werkfilmre készülődve

A forgatás...

és kulisszatitkai

    Ami számotokra (és szerintem számunkra is) nagyon érdekes lesz az az, hogy teljesen ugyanazokról a termékekről rengeteg különböző véleményt fogtok olvasni, így mindenki találhat a típusának megfelelő termékeket.
   Nagyon köszönöm a cégnek a lehetőséget, hogy gondoltak rám, és Nektek is csajok, nagyon örülök, hogy találkoztunk! Egészen fura ez eddigi fényképeken lévő arcokhoz most már személyiségeket kötni, abszolút pozitív értelemben. :) Néhányan összeültünk még utána beszélgetni, remek alkalom volt ez az ismerkedésre is...

Milyen Max Factor termékeket szerettek és használtok szívesen? 
Jobban szeretitek a kifejezetten fiataloknak készülő termékeket az "átlagosakhoz" képest?

3 megjegyzés :

Bizony, nagyon jó volt!=) Én a kapott cuccok közül leteszteltem párat, és nagyon bejöttek!
Egyébként imádtam a sminkedet szombaton, szeretem a zöld színeket.=)
Jó lenne máskor is ilyen blogos találkozó.;)

Jaj nagyon köszi, előző nap rám jött a menta zöld imádat... :) De Te miért nem jöttél oda hozzám fejbekólintani engem? Bevallom őszintén, hogy én meg sem ismertelek :(, utána tudatosult bennem, hogy Te voltál az! :) Na majd legközelebb beszélgetünk, remélem... :)

Én is csak nagy nehezen ismertelek fel téged! Sajnos így alakult, hazafele gondolkoztam is rajta hogy mennyi mindenkivel nem beszélgettem.=( Remélem lesz legközelebb, és tudunk beszélgetni, mert szimpatikusnak tűntél.=)

Megjegyzés küldése