2011. március 29., kedd

Léböjt kúra helyzetjelentés :)

     Véget ért az első napom. Egy biztos tipp: rohanj egész nap és biztosan nem fogsz az ételre gondolni. J Nekem bevált. Napközben teljesen elviselhető volt az éhségérzet. Nálam volt már olyan, hogy egész nap nem ettem semmit nem is egyszer, csak este jutottam el odáig, hogy egyek valamit, az ilyenfajta tűrőképességem elég jó szerintem. Este már azért éreztem, hogy ennem kellene valamit, de inkább facsartam egy kis narancslevet és minden rendben lett. Előző este már elkészítettem másnapra a „koktélomat”, sárgarépát, banánt, almát turmixoltam össze, facsartam bele narancsot, citromot és mandarint, higítottam vízzel és az egészet leszűrtem. Nagyon finom friss gyümölcslevet kaptam így. Beszereztem C-vitamint, ami sosem árthat, illetve salaktalanító teát egy Bio boltból, ebből is már ittam tegnap. Az 5 napos kúra szép álom, de sajnos kezdem azt hinni, hogy addig nem fogom bírni. J De a 3 napnak meg kell lennie! 

    Ma reggel egyébként ugyanúgy ébredtem, mint általában, nem voltam éhesebb, mint szoktam lenni, igazából egyáltalán nem voltam az. Kíváncsi vagyok hogy fog telni a napom, új turmixot is kell készítenem majd, mert lassan kezd elfogyni a tegnap este készített ananászlevem, amit egy egész ananász összeturmixolásával nyertem, szintén higítottam ásványvízzel és leszűrtem. Persze ezek mellett még vizet is iszom. Tegnap azt hiszem már megközelítettem az 5 liter folyadékot, ami azért nem kevés! 
Holnap jövök a következő napi jelentéssel…


3 megjegyzés :

Sok sikert hozzá! A második napon már egyszerűen hozzá lehet szokni, hogy nem eszel, csak folyadékot iszol. Nekem nem is igényelte a szervezetem, hogy egyek valamit. De én a második nap után leálltam, mert a bőröm olyan csúnya állapotba került, mint amilyen nagyon ritkán szokott lenni. A méregtelenítés nyilván a bőrömön látszott meg leghamarabb. De ha lesz olyan hetem, amikor ez annyira nem számít, akkor én is újra fogom csinálni az 5napot, de a kozmetikusomat készenlétbe fogom állítani arra a hétre. De már 2 nap után is sokkal jobban éreztem magam, fel voltam dobva, és nem voltam annyira fáradt, mint előtte. Kíváncsi vagyok, hogy milyen változásokat fogsz magadon észrevenni.

Hajnalka, most megijesztettél! Én pont azért csinálom legfőképp, hogy a bőröm is tisztuljon. Nálam nincs szerencsére ilyen negatív változás még, de remélem nem is lesz...

Ms.Xixin, Köszi, köszi, rajta vagyok! :D

Megjegyzés küldése