2011. március 5., szombat

Heti cukiság

Néha rámjön a nézelődhetnék, és akkor fantasztikus dolgokat találok, így történt ez most is. Valószínű, hogy ezeknek a nagy részét nem fogom megvenni, de azért jó néha fájdítani a szívünket és gyönyörködni bennük. 
A Guerlain termékei mindig is megdobogtatják a szívemet. Nagyon szép luxus termékeket gyártanak. A csomagolás lenyűgöző, csak úgy hívogatja a vásárlókat. Ha van még rajtam kívül olyan ember, aki a pirosítókért van oda, akkor teljességgel meg fogja érteni a rajongásomat. A 2011-es tavaszi kollekciójukban található a Blush G Serie Noire, ami egyszerűen gyönyörű!!! Az egyetlen dolog, ami visszatart a gyűjteményem gazdagításában, az az ára, (16050 Ft, forrás:Marionnaud) ami kicsit horror ár egy pirosítóért. Bár szerintem itt már nem is a termék minőségét fizetjük meg, hanem az exkluzivitást.









Képek forrása: Temptalia


Mi a véleményetek? Kiadnátok ennyi pénzt egy pirosítóra, ha megtehetnétek?


14 megjegyzés :

Nem. :D Abból a pénzből vagy ruhát vennék, vagy sok, nem olyan brutális árú sminkterméket. Vagy egy MAC alapozót és szájfényt.
Jó dolog is álmodozni... :)

Ki, simán! Na jó, nem simán, de ezt mikor megláttam, tudtam, h kell.:) viszont nem valószínű, h megveszem, annyira hasonló a MAC Mighty Aphrodite pirosítójához, temptalia is dupe-ként sorolta fel.:( És a Nars Orgasm-hoz is nagyon közel van.. remélem lesz még hasonló kiadás, mert annyira gyöyörűű..:)

én ha tehetném akkor Lancome,Clarins vagy Clinique cuccot vennék inkább,bár a Shiseidonak is gyönyörű smink cucci vannak:)

Én a Clinique közelébe se megyek, miután egy Clinique rúzstól kirepedt a szám, annyira szárított.:/

én ennyi inkább vennék pár mac rúzst..
átszámolva tökre kiakadtam hogy CSAK 2000ft ????????
2vagy max 3übertuti rúzst szeretnék nem sokat..szóval azt hiszem megérné befektetni..
üdv

a mac rúzsok 4900-5400 ft között mozognak..hol olvastál 2000-t?:D

amúgy én is megvettem volna sztem ezt a guerlain pirosítót, ha nem lenne nagyon hasonló a mac mighty aphrodite-hez:)nagyon szép:)

Én eddig nem láttam meg a különlegeset a pirosítókban, de most megfertőztél. :)

Valószínűleg én is megvenném, ha tehetném, de egyenlőre nem tudom ezt a helyzetet elképzelni, úgyhogy mégis azt kell mondjam, hogy nem. Egyenlőre nálam van egy határ sajnos, de álmodozni jó! :)

Susiesonic, külföldön sokkal olcsóbb a Mac, ezt a tényt el kell fogadni, és azt is, hogy nem tudod annyiért megrendelni :D

Egyébként már csak azért sem venném meg valószínű, mert nézegettem a Temptalián Guerlain termékek értékeléseit és a csomagolás mindig maximum pontot kap, de a termék minősége sosem, szóval valószínű nem a termék minőségét fizetnénk meg...

Lányok, imádlak titeket, de most komolyan, 16 ezer ft egy pirosítóért? :)

A termékek is nagyon jók, nem jellemző, h max pontot adna valamire.:) Meg biztosan nem véletlenül a kedvenc rúzsa a Guerlain Rouge G, annak a csomagolását pont lepontozni szokta azt hiszem.:) Amit én eddig vettem, azt mind nagyon imádtam, ás bármikor újravenném. Olyan is van, amit swatcholtam, és nem vettem meg, de ami az enyém lett azt nagyon szeretem.:))

hello
14dollárt ír a honlap ..ezt pénzváltó 2700nek váltotta át..rosszul emlékeztem nem 2ezer ezekszerint csak 2700de még ez is olcsó..
üdv

De nálunk nem dollárt váltanak, 4900 forint egy rúzs, jól írta Maggie, itt van a blokk előttem. :)

hello
értem, köszi :)
nem fenyeget a veszély mondjuk hogy vidéki lévén eljussak mac be sajna..de akkor is szeretnék valamilyen nagyon szép rúzst..és mac jo minőség szóval összegyűjtök rá pénzt
köszi
üdv

Megjegyzés küldése