2011. március 2., szerda

Green Ocean - hahó tavasz hol vagy már?

     {Ha nem haragszotok egy kis személyessel indítok. Ezt a bejegyzést egy számomra nagyon fontos és hozzám közel álló embernek ajánlom, akit most kicsit "fejbekólintott" az élet, de ezzel szeretném üzenni neki, hogy lesz még tavasz és nyár is, amikor nagyon szép dolgokat élhetünk át, és ha tél nincsen, akkor már nyár sem lehet... :)}
    Kicsi késéssel, de végre időt szakítok a beharangozott sminkekre, aki rendszeresen olvasnak, azok tudják miről beszélek, akik nem, azok ITT megnézhetik. Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én már borzasztóan unom a telet, pedig alapvetően nincs is bajom a téllel, sem a hóval. De az elmúlt napokban már annyira fázom kint, hiába öltözök fel rendesen, fázni pedig nagy utálok, úgyhogy arra szavazok, hogy Le a téllel!!! :)
   A legtöbbeteknek ez a smink tetszett a három közül a legjobban, így most ez jön először. Ezeket a képeket inspirációnak szánom inkább, így részletes terméklista nem készül róluk. Ha valakit nagyon érdekel valami, akkor azért nyugodtan írjon és utánanézek a dolognak. :) A szemeknél nagyrészt a 88-as palettámat használtam és össze-vissza kevergettem a színeket, míg megszületett a végeredmény. Sok-sok képet kaptok, tessék gyönyörködni! Remélem tetszenek! :)






















Melyik évszakot szeretitek a legjobban?

   

6 megjegyzés :

Szilvi a legszebb,Gigi a legügyesebb! :)))

Iszonyat jó!:D
Én tavasz párti vagyok, amikor minden virágzik:)De a nyár is jó, ha nincs az az iszonyat döglesztő meleg. Bár minden évszaknak meg van a szépsége. Viszont most már tényleg jöhetne az a tavasz! :)

Nagyon szép lett. Amúgy tavasz és ősz, az illatok és színek miatt, a nyár nekem túl meleg, a tél túl hideg, bár bizonyos korlátok között azért jól viselem. :)

Nagyon szép lett :) én a tavaszt szeretem a legjobban, ideje lenne, hogy jöjjön már :)

Gyönyörű ez a smink. Eszméletlen jóóóó.
naomikiss.blogspot.com

Megjegyzés küldése