2011. március 10., csütörtök

gigi goes out!

    Ne haragudjatok, az utóbbi időben nem volt időm bejegyzésekben bővelkedő blogot vezetni, sőt legtöbbször sminkelni sem... Valószínűleg mostanában sem lesz minden nap bejegyzés sajnos, eléggé elfoglalt vagyok mostanság. Most viszont egyik közelmúltban készült esti sminkemet szeretném bemutatni Nektek. Igazából semmi extra, de nekem nagyon tetszett. Magamat elnézve, mintha kicsit visszamentem volna a múltba, de sebaj. :)
    Egy tusvonal, és egy nagyon szép rúzs (Manhattan) egy szájfénnyel. Eddig nagyon szerettem a Coastal scents-től rendelt zselés tusomat, de sajnos kezdek benne csalódni, ugyanis olyan, mintha kezdene beszáradni, pedig réginek egyáltalán nem mondható... Igaz, hogy amikor megkaptam, már akkor láttam, hogy nem szuper a kupakja, féltem is, hogy ebből baj lehet és be is igazolódott sajnos, a gondos kupak visszacsavarás ellenére. :( Ti tapasztaltatok hasonlót? Akkor jöjjön is a smink! :)











5 megjegyzés :

Annnnyira tetszik , iszonyat jó!! :) Egy teljesen más egyéniséget hoz ki belőled :) meg ez olyan titkárnős is :D szexyyyyyy

pontosan melyik árnyalatú Manhattan rúzs van rajtad és milyen szájfénnyel? egy ideje hasonlót keresek, de még nem találtam meg az igazit, szóval sokat segítenél... (:

Janka, a Manhattan rúzs neve: X-Treme Last & Intense Red 45O árnyalata, a száfény pedig az Essence Eclipse kollekciójából való: Lunch at Cullen's árnyalat. Remélem tudtam Neked segíteni. De ha az eclipses szájfény nincs is meg neked, akkor a Manhattan gyárt ebből a fajtából elég sok féle piros árnyalatú rúzst, amiből megtalálhatod a számodra megfelelő árnyalatot.

nagyon is sokat segítettél, köszönöm, imádlak (:

Megjegyzés küldése