2011. március 15., kedd

Bourjois Express cleansing wipes TESZT

    Egy-két hete beleszerelmesedtem a Bourjois márkába. Pontosabban azóta, mióta az egyik alapozójukat teszteltem nektek, de az sajnos nem az enyém volt, és beszereztem azóta jó pár terméket ebből a márkából, amint lesz időm folyamatosan érkeznek majd a tesztek. Elöljáróban annyit, hogy szerintem remek termékeket gyártanak, én nem is gondoltam volna róluk, hogy ilyen minőséget képviselnek a drogériás kategóriában. Nem is értem miért nem fedeztem fel korábban őket. Nálunk egyébként szerintem nem egy elterjedt márka a hölgyek körében, de lehet, hogy csak az én tapasztalatom ez.



   Lássuk most miről is lesz szó. Nagyon régóta keresem a számomra megfelelő arctisztító kendőt, ugyanis nagyon praktikus dolognak találom őket, ha épp lusta vagyok lemosni a sminkemet, későn érek haza, de nem akarok sminkben lefeküdni aludni, vagy egyszerűn máshol alszom és nincsen lehetőség arra, hogy az arctisztítómat magammal vigyem, akkor csak előkapok egy ilyen kendőt és már tiszta is az arcom. Elvileg. Ezt csak azért írom, mert nagyon sok márkát, olcsóbbat, drágábbat is próbáltam már, de egyszerűen egyik sem vált be igazán. Bár ezelőtt a Garnier kendőjét próbáltam, ami elég jónak bizonyult. De találkoztam már olyannal is, ami kifejezetten csípte a bőrömet vagy a szememet és mellette nem is működött igazán. Múlt héten a Müllerben jártam, amikor megpillantottam ezt a Bourjois kendőt. Igazság szerint eszembe nem jutott volna ebből a márkából sminklemosó kendőt keresni, eddig sehol sem láttam még, ezenkívül volt néhány sminklemosójuk is a polcon... A csomagolását elnézve szerintem egy szép termékről van szó (ha lehet ilyet mondani egy arctisztító kendő csomagolására egyáltalán :)) és az ára is elég barátságos volt (995 Ft), így gondoltam egy próbát megér, ezért az árért egyébként  25 db kendőt kapunk. 
   Nézzük akkor mit is ígér nekünk ez a termék: "60 másodperces sminklemosó, ami 25 %-al több tisztító anyagot tartalmaz egy átlagos kendőnél". Ezt az ígéretét be is váltja szerintem. Meglepődve tapasztaltam, hogy milyen jól át van itatva maga a kendő a tisztító anyagokkal, eddig ilyennel nem is találkoztam. Nagyon szépen távolítja el a sminket az arcról, és a szemről is. Ezeknek a kendőknek a gyengéje általában a szempillaspirál szokott lenni tapasztalatom szerint, bár nem használok vízállót, gondot szokott okozni a letörlése. Ezzel nem. Nem kell túlságosan dörzsölni sem az arcot, sem az szemet ahhoz, hogy leszedje a sminkünket. Ahogy végighúzod a kendőt az arcodon visz mindent. A szemre azért oda kell figyelni, hogy mindent levigyen, még a spirált is, de dörzsölgetni ott sem kell. Nagyon meglepődtem megmondom őszintén, nem számítottam ilyen jó termékre. Amit még meg kell említsek, hogy nagyon picit először csípte az arcomat, de nem pirosodott ki, és néhány másodpercen belül elmúlt ez is. Azért azt megemlíteném még, hogy mindennnapi arctisztításhoz arctisztító helyett én nem ajánlom az ilyen kendőket, kiegészítésként esetleg.
    Összességében nagyon szuper kis termékről van szó, egyetlen  hátránya, hogy szerintem csak a Müllerben lehet kapni, én nem láttam még máshol. Ha hasonló cipőben jársz és egy jó minőségű arctisztító kendőt keresel, egy próbát mindenképpen megér. Remélem tudtam ezzel a teszttel sokatoknak segíteni és minél több embernek beválik! :)

9 megjegyzés :

Szia!Nekem egy Bourjois arctonikom volt(narancssárga),az illata nagyon jó volt,de az arcom nem igazán szerette.De lehet hogy ez a törlőkendő jó.Ki fogom próbálni ha a Müllerbe járok.Köszi a tippet!:)

Nekem sem vált be a (narancssárga)tonikja. Mostanában én is rá vagyok kattanva a Bourjois termékekre. Rá is fáztam, mert az egyik szempillaspirálja rémes. Viszont a szemhéjpúdereit mindenképpen csekkold, mert nagyon-nagyon szépek. És ajánlom az ujjal való felvitelt a szemhéjra, mert úgy az igazi a színük.

Nekem szemhéjpúdereim és pirosítóim vannak, tényleg nagyon jók, jah meg színes szemcerkák is, na azok is gyönyörűek :)

Tudom ajánlani a Bourjois olajos sminklemosóját is, már régóta ezt használom. Nagyon szépen lehoz mindent, nem csípi az érzékeny bőrömet.

És egy érdekesség...
Nézz be ide:
http://cydonianmakeup.blogspot.com/
Szerintem nagyon hasonlítasz erre a lányra.:-)
Én pl. szeretem tanulmányozni a hasonló arcformájú, karakterű lányok sminkjeit, mert ami nekik jól áll, az általában nálam is bejön.

Már régóta azeretnék egy Bourjois pirosítót, azt hiszem, h meg is lepem magam vele:) Arctisztításra nekem a huggies uborkás törlőkendő jött be. Köszi érte PlasticTinkerbell-nek:)

Anyunak van egy 10 éves Bourjouis pirosítója (elraktam emlékbe a dobozt:D),kiskoromban az volt az első sminktermék,amit kipróbáltam,szóval kedves nekem ez a márka..:)

Örülök, hogy sokatoknak kedves ez a márka, akkor valószínűleg tetszeni fognak a közeljövőben bemutatott termékek! :)

Ezt a márkát Magyarországon csak Müllerben lehet megtalálni,maga a márka 140éves múltra tekint vissza.A szemhéj és pirosítók kemencében lettek sütve és úgy préselik bele a kis dobozkákba.Aki nézegette az már azt is megfigyelhette hogy a külső csomagolás a benne rejlő színt kapja,kvázi nem tudsz mellé nyúlni a színnek(én sajnos már jártam úgy).
Én a magam részéről a szemcerkák,szemhéj púderek,körömlakkok,pirosítókat szeretem.Az olajos sminklemosója valami szuper.Ja és a "pigmentjei" porai is gyönyörűek és tartósak.Oh a szájfényeket és rúzsokat el is felejtettem,nagyon szép színűk van és aránylag tartósak is(nálam annyira nem,mert sűrűn nyalom a szám xD ).

Gigi a smoky eye szemceruzákat szerintem feltétlen lesd meg.Iszonyat jó,és egyszerű füstös szemet lehet vele csinálni *.*

Megjegyzés küldése