2011. február 8., kedd

Napi smink - Rózsabarna

   Íme, itt a mai művem, amit ma viseltem az arcomon. :) Azt hiszem be kell szereznem egy sokkal jobb fényképezőt, mert egyáltalán nem így nézett ki élőben, (nagyon furcsa mennyit elvesz egy-egy sminkből a kép) vagy pedig egy fotóst, aki fotózgat minden reggel :D, de azt hiszem az utóbbi elég kivitelezhetetlennek tűnik. :) 
    A szemre teljesen natúr, a orcára illetve a szájra pedig rózsaszínes árnyalatok kerültek. Bocsánat az álmos képekért, reggel kicsit kómás vagyok. :)))





Avon calming effects alapozó Ivory árnyalat
Catrice 5-ös korrektor paletta
Avon supermagnify szempillaspirál
Astor szemöldökceruza
Avon 3in1 ajakrúzs - Solar rose
Clinique almost powder make up por állagú alapozó
Mac bare study paint pot
Essence Cute as hell pirosító
Essence 4-es szemhéjpúder - Ciao bella (lemaradt a képről)

Minden reggel teljeskörű sminket készítetek?

7 megjegyzés :

szépe lett:)
milyen gépet akarsz venni?mert én is most nézegetem őket és hát ha van valami jó tipped:)

@Ms.Xixin
Egyenlőre a terv fogalmazódott meg a fejemben, és mindenképpen Canon vagy Nikon,és nagy objektíves gép. Most is Canonom van, de csak egy kompakt gép, eddig nagyon szerettem, de a sminkek fotózására nem igazán alkalmas úgy látszik, vagy csak nincsen jól beállítva...

A cserélhető objektíves gépet jól gondold meg, ha sminkeket akarsz fotózni akkor szükséged lesz egy makroobira, amivel lényegében csak makrózni tudsz majd és nem olcsó mulatság, mert 100 ezer körül van.:)

Neked mennyire vált be a calming effects? Esetleg más avonos alapozó?

@Andi
köszi, még annyira nem néztem utána a dolognak, egyenlőre tényleg csak terv :)

@Vadpulyka
Sokan nem szeretik az Avont, szerintem sok jó termékük van, persze itt is meg kell válogatni, hogy mit veszel meg, mint bármely más márkánál. Én a calming effetcset nagyon szeretem így télre, mert lesz egy természetes fénye a bőrömnek. Igaz nem egy nagyon erős fedésű alapozó, de a hétköznapokban sokkal jobban szeretek egy könnyebb fedésűt viselni. Nyárra nyilván nem lesz jó, mert akkor muszáj mattítani a bőrömet. Amivel még találkoztam az Avontól az a Magix alapozó, ami szépen mattít és nagyon jó púderes állaga van. Remélem tudtam segíteni. :)

Huh, az a nyaklánc nekem is megvan. Meg a sminkcuccok közül is jór.Nagyon jó az oldalad.:) Esetleg nézz be hozzám, bár én még csak nemrég kezdtem: http://csipkelany.blogspot.com/

Megjegyzés küldése