2011. február 21., hétfő

Napi smink - Naturális

Szép estét mindenkinek! A mai sminkemet szeretném bemutatni Nektek, ami csupán néhány termék felhasználásával készült, de mégis egész különlegesre sikeredett. Nekem legalábbis nagyon tetszett. A termékek között szerepel egy ezeréves (vagy annál is több :)) Clarins pirosító, de még mindig imádom és egy Manhattan paletta, amiben még van egy kiadó hely :), de sajnos már nem nagyon találni belevaló szemhéjpúdert... És egy plusz személyes info, amiért imádok reggel sminkelni: az álmos fejemből nagyon szeretek egy vállalható arcot kreálni és azt is szeretem, hogy a másodpercek töredéke alatt kitalálom aznap épp mit fogok viselni. Ha elégedetten nézek a tükörbe, akkor más akadályt is sokkal könnyebben veszek aznap. Egyszóval már a reggelem kreativitással indul, imádom! :D Ez volt életem egyik legjobb fogadalma... :)





ajajjjj, szemöldököt kellene szednem... :D




Használt termékek:

Mac Pro Longwear alapozó - NW 20 (az utóbbi időben kicsit félretettem, de mindig rá kell jönnöm, hogy eddig még nem találtam nála jobb alapozót...)
Avon stiftes korrektor - fair
Mac paint pot - painterly
Clarins pirosítíó
Manhattan My box szemhéjpúderei - 29B, 61N
Avon Supermagnify szempillaspirál
hopppááá! a rúzs lemaradt: Avon színmegújító ajakrúzs - Latte


Szerettek az álmos reggeleken kísérletezgetni? :)

5 megjegyzés :

Igen!=) Én mindig öltözés közben találom ki a sminkemet. Ősszel, késői nyaraláson egy palettával (36 szín), egy szemcerkával és egy szempillaspirállal kellett gazdálkodnom, szükség is volt a kreativitásra. A kedvenc sminkemet is ott találtam ki. Ha semmi ötletem nincs, csak tussal meg szemcerkával kihúzom a szemem, ez is jobb, mint a semmi.

@apolka*.*

Én meg akkor találom ki, amikor odaállok a sminkes komódom elé... :)))

Én este elalvás el, legalább is a színét, így reggel már csak meg kell valósítanom. Nagyjából a felsőt is ki szoktam választani, amit viselek majd. Viszont előfordult, hogy a smink megvolt, és mivel sietnem kellett, gyorsan felkaptam valamit, ami nem igazán illett hozzá :/ Ilyenkor vagy elkésem vagy átöltözöm... :D A legjobb dolog tényleg az álmos fejből szép arcot varázsolni :)

szóval elalvás előtt gondolom ki - bocsi, kimaradt :)

Megjegyzés küldése