2011. február 17., csütörtök

Napi smink - Lace electric

Ma reggel úgy döntöttem, hogy egy Avon palettát választok a sminkem alapjául. Van néhány négyes palettám és jó lenne őket végre kihasználni. Bármilyen palettáról is van szó, azért valljuk meg őszintén, azokból sokkal könnyebb sminkelni, mert  kevesebb kreativitást igényel. Ez azért van így, mert nyilván olyan színek vannak összeválogatva, amik illenek egymáshoz, így nem lőhetünk mellé a színválasztást illetően. A bőröm hosszú idő után olyan állapotban van, hogy simán be mertem vállalni egy púderalapozót, amiről ugye tudjuk, hogy nincsen olyan erős fedése, mint a folyékony illetve krémes társainak. Nem is szaporítom tovább a szót, jöjjön a smink. :)


Ezeken a képeken látszik csak igazán milyen hiporeklám isvagyok valójában :), de én nagyon
szeretem, hogy ilyen a bőröm...


Clinique Almost powder make up - 02 neutral fair
Mac Paint pot - bare study
Avon korrektor - fair
Manhattan Wake up korrektor
Avon négyes szehéjpúder paletta - Lace electric
Essence Crazy about colour- multi colour blush
Essence Cute as hell szájfény - Date me!

6 megjegyzés :

Neked a lilés társai állnak a legjobban,ennél a színnél jön igazán elő a szép barna szemed*.*

@Ms.Xixin
Köszi! A lilát mindig is szerettem, a legelső színek között van, amivel elkezdetem sminkelni. Nem hiába mondják, hogy a barna szemhez a lila az egyik szín, ami legjobban kiemeli...

Szia!
Mitől lett ennyivel szebb az arcbőröd? Tényleg látszik a változás, grat hozzá:)
NoNa

@Nona
Pedig most tényleg csak korrektor és púderalapozó van rajta, még közel sem tökéletes, de azért már sokkal jobb.
Clinique-t használok lassan két hónapja. És elkezdtem megfogadni a saját tanácsomat, miszerint annyi folyadékot iszok egy nap, amennyit csak bírok. :)

@gigi
és szerinted a Clinique miatt volt változás? a sok ivás meg....arra nagyon rá kell vennie magát az embernek:)))

@Nona
A Clinique nem működött a sok folyadék nélkül, a sok folyadék pedig nem működik Clinique nélkül... igen, nagyon el kell szánni magát az embernek. Olvasd el a következő bejegyzést, ott részletesebben olvashatsz erről. :)

Megjegyzés küldése