2011. február 3., csütörtök

Napi cukiság 1.

    Böngésztem kicsit a neten és egy hihetetlenül aranyos dologra akadtam rá, amit úgy gondoltam, hogy muszáj megosztanom veletek is. Lehet csak én nem hallottam eddig róla, de annyira megtetszett, hogy a terveim között szerepel egynek a beszerzése. 
   Biztos Ti is vagytok úgy, amikor nekiindultok egy napnak, hogy több helyre is kell mennetek, és magatokkal kell vinni jó pár dolgot a smink cuccotok közül, amire szükség lehet napközben. Vagy épp utaztok, és már bele se fér a sok minden a piperetáskátokba. Erre kínál szuper megoldást ez a kis termék. Szemhéjfesték, púder, pirosító vagy akár szemceruza és ecsetek is elférnek ebben a szuper kis találmányban.
     Nekem nincsen még olyan palettám, amibe én saját magam válogattam volna össze a termékeket, de mindig is foglalkoztatott a gondolat, hogy ilyet létrehozzak, mert nagyon szeretem az egyedi dolgokat. Ezzel aztán nem kell senkinek sem bekorlátoznia magát a készen kapható paletták által. Azt olvastam, hogy a legtöbb üresen kapható palettával az a probléma, hogy csak kevés márkával kompatibilis, ezért például nem lehet becsukni a tetejét, mert nem fér el benne az általunk megvásárolt sminktermék. Ő erre is megoldást ad, ugyanis olyan magas, hogy akár szemceruzát vagy utazó méretű ecsetet is beletehetünk. 
    Hogy is működik ez az egész? Aki kíváncsi minden egyes részletére, az látogasson el az Uniicosmetics oldalára és minden kérdésére választ kaphat, én röviden leírom a technikáját. A lényege azon alapszik, hogy bármilyen terméket veszünk a drogériákban vagy bárhol máshol, annak van egy csomagolása, amit el tudunk távolítani, így csak maga a termék marad, illetve a "pan" (nem tudom, hogy milyen jó magyar szó van erre), egy fém tartó, amibe a terméket "beletöltötték", belepréselték. Ezen az oldalon részletesen be is mutatják hogy kell ezt csinálni. Ha ezzel a csomagolás eltávolítással megvagyunk, akkor már csak egy mágnest kell ragasztani az aljára és kész is, bele lehet a palettába helyezni. Nem kell megijedni, a palettához méretre vágható mágnest is mellékelnek, így az a probléma sem merülhet fel honnan szerezzünk be ilyet. Nagyon stabil palettáról van szó, biztosan nem törik össze benne semmi sem, (megmondom őszintén nekem ez lenne a legnagyobb félelmem egy ilyen dologgal kapcsolatban) mivel van egy gumírozott rész is benne, ami még inkább elősegíti a jó záródást, illetve azt, hogy bármi be illetve ki kerülhessen a palettából. 
    Ezt az oldalt böngészve plusz egy cukiságot találtam, mégpedig azt, hogy sok embernek feltették a kérdést: "Mit is rejt a Te Unii palettád?" és erre hoznak fel számtalan példát a Világ minden táján élő hölgyek palettáiból. Nagyon érdekes szerintem, és micsoda marketing fogás! :) Pozitívumként említendő, hogy hat színben kapható, és óriási tükör van benne. Az ára már kevésbé hízelgő, 29$ az ára, Magyarországra is szállítanak mindössze 7$-ért, ami azért nem tartozik a drága szállítások közé, hiszen előfordul, hogy országon belül nálunk is ennyi a szállítás egy adott termékre.
    Megmondom őszintén én utálok cipekedni, de azért szeretem, ha nálam van minden, amit magammal szeretnék vinni, úgyhogy nekem abszolút bejövős a dolog. A kíváncsiaknak mellékelek egy videót is, hátha Ti is kedvet kaptok hozzá. :)



Van bármilyen egyénileg összeállítható palettátok? Milyen márkájú?

3 megjegyzés :

Hát ez baromira jó :) nagyon tetszik*.* csak ne ennyibe kerülne :(

Nekem van artdecos meg manhattanes mágneses palettám is, azok kompatibilisek(bár az artdecos festékek rövidebbek). Viszont ilyen eleve nem mágneses dolgot még eszembe se jutott belefabrikálni, szerintem sajnálnám szétszedni.
Amúgy remek ötlet, és szépek ezek a színek :)

@Tündérke
Na igen, nekem is az árral vannak problémáim egyenlőre...

Rita, igaz, nekem is fájdalom lenne bármimhez hozzányúlni, de ezért a látványért és praktikusságért azt kell mondjam, hogy megéri. :)

Megjegyzés küldése