2011. február 19., szombat

Kedvenc termékek sorozat 2. rész - Avon Supershock gél állagú tus

    Sok bejegyzésben láthattátok már, hogy használok Avon termékeket. Ennek a cégnek is vannak jó és kevésbé jó termékei és vannak olyan termékek is amit még más cégeknél nem is láttam. Legalábbis ilyen kiszerelésben, ilyen formában biztosan nem. Egy ilyen termékről szól ez a poszt is, mégpedig a gél állagú tusról.
    Egy ideje már használok ilyen terméket, és azt kell mondjam, hogy imádom. Fantasztikus ötlet volt egy ceruzába beletenni azt az anyagot, amivel szerintem a legszebb tusvonalat lehet húzni, a zselé/gél/krém állagú tust, ki hogy nevezi. Nem csak ettől a cégtől a kedvencem, hanem összességében is a kedvenceim közé sorolhatom. 


Bocsánat, kicsit meg vannak karcolódva már, mert mindenhova viszem magammal őket

    Nagyon könnyű használni, akár egy szemceruzát, viszont sokkal tartósabb is, mint egy sima ceruza,főleg ha még szemhéjpúderrel fixáljuk is. Abszolút előnye, hogy a vízvonalra is szuperül fog, és tartós marad. Az állaga elég krémes, és nagyon intenzív színei vannak, én csak azt sajnálom, hogy nem létezik többféle színben. Láthatjátok a képen is milyen szépek,  egyetlen húzással el tudjuk érni ezt a hatást. Egyetlen hátránya van, (ami ugye egyben az előnye is) hogy ceruza alakban van és hegyezni kell, amivel sok anyag eldobódik sajnos és elég gyorsan fogy. :) Ahogy a paint potnál is leírtam, így most is megteszem: ha megkérdeznék tőlem, mi az a dolog, amit mindenképpen érdemes beszerezni az Avontól, akkor azt mondanám, hogy ez a tus. Az ára pedig nagyon hízelgő, ha egy jó akciót fogunk ki, akkor akár kb. 600 Ft is lehet, de rendes áron sem sorolhatjuk a drága kategóriába, mert akkor is csak 1250 Ft.


























Próbáltátok már? Milyen más terméket használtok erre a célra?

9 megjegyzés :

Igen és imádom! Azóta az alsó/felső vízvonalra csak ezt használom :):)
Kár, hogy nincs fehér belőle :(

Én is imádom ezt a tust, eddig a legjobb, amivel találkoztam: rendkívül tartós, intenzív színek... egyetlen probléma van vele, hogy nagyon gyorsan fogy :) de mivel nem olyan drága, ezért bátran lehet játszadozni a színekkel :D

én is nagyon szeretem, csak azt sajnálom, hogy nincs belőle szép sötétbarna, illetve, hogy a sötétszürkét már nem lehet kapni. :(
de amúgy tuti befutó, a fekete nagyon ütős.

A mostani katalógusokban csak szürke és fekete van :(

A jó termékeket nem értem miért vonják ki. Én azonnal lecsaptam rájuk, amikor láttam, hogy kivonják. Már csak az ezüst hiányzik a kollekcióból...

Nem mertem kipróbálni még, bármilyen olcsó is, mert nemrég vettem 3 Glimmerstick diamonds ceruzát, és nekem mind3 csalódás volt, szinte nem is használom őket.
Az essence long lasting fekete szemceruzáját használom, ami szerintem verhetetlen ár-érték arányban, jobbat még nem találtam eddig. :)

Hát akkor van egy jó hírem: a 2011/05ös katalógusában benne lesz pár régebbi szín "Amíg a készlet tart" akcióban, persze a szürke és a fekete is, de azok utána is. Amiket még meg lehet vásárolni: Bronze, Khaki Shimmer, Plumful és a sötétszürke a Steel :) az ára pedig 699.- lesz. Nekem Black shimmer van, de nagyon gyorsan fogy, így lehetséges, hogy benevezek egy sima feketére is :)

@SophiEl
A glimmerstick nekem se nagyon vált be, nem olyan tartós...

Klorin, köszi a jó hírt, akkor most mindenki beszerezheti az eddigi színeket! :)

Nah ezek után be kell szereznem legalább egyet:)

Megjegyzés küldése