2011. február 27., vasárnap

I heart SIGMA

Biztosan már sok oldalon olvashattatok véleményeket a Sigma ecseteiről, bemutatásokat a rendelésekről. Én is olvastam már róluk hideget, meleget (nagyrészt azért meleget). De gondoltam hátha valaki az én véleményemre kíváncsi. A Complete Kit lassan már egy éve megvan nekem, nagyon szeretem minden darabját. Amikor megrendeltem nem gondoltam, hogy egy ecsettartó hiányozhatna nekem, ezért enélkül rendeltem meg annak idején a készletemet. Utána bántam is a dolgot rendesen, mégsem jutottam el sosem odáig, hogy külön megrendeljem. Aztán történt egyszer, hogy az ismerőseimet kezdtem megfertőzni a sminkelős mániámmal és egyre inkább azt vettem észre, hogy tőlem kérnek tanácsot a szépségápolási témákban. Így csatlakoztam egy rendeléshez, aminek a fő oka egy utazós szett volt. Ekkor én is megrendeltem a brush roll-t (ecsettartót), illetve kettő ecsetet. Írtam már nektek korábban, hogy mi az ami még hiányzik a készletemből, ezeket szereztem be most. Az egyik egy összecsukható kabuki ecset, amit rendes áron mindig sajnáltam megvenni, kicsit sokalltam ért 25 $-t, most pedig akciós volt 18,75 $ volt az ára. A másik pedig az újfajta HD ecsetek közül az egyik, amit a kicsi duo fibre ecset helyettesítéseként vásároltam meg, és milyen jól tettem! :) A 30 $ feletti rendelésekhez szokásosan ajándék ecsetet adnak, egy pici travel méretű ecsetet, amit én is megkaptam annak idején a nagy készlet rendelésénél. Mutatok néhány képet is Nektek. 


Az egész rendelés egy közepes méretű dobozban érkezett, minden egyes ecset, illetve készlet külön-külön csomagolva. Nagyon szimpatikus ez nekem. Nem kelt bóvli hatást, olyan az egész, mintha egy teljesen exkluzív dolgot vásároltunk volna, és tényleg azt is kaptunk.

Dobozból kiszedve, minden egyes darab külön organza zacsiban

Utazós szett becsomagolva


Utazós szett tokban

Utazós szett az ajándék ecsettel
Az én készletem bővítői becsomagolva

Kabuki, Round Top Kabuki, Brush Roll



   Amit én nagyon szeretek még, az ilyenekkel nagyon le tudnak venni a lábamról, és igényes hatást keltenek. Ezeket láthatjátok ezen a két képen, a termékismertetők. Leírnak mindent, melyik ecset mire való, illetve tisztítási tanácsokat is kapunk, valamint az ajándék ecsethez külön kis kártyácskát kapunk "Ajándék Neked" felirattal. Hát nem cuki? :)


    Néhány szó a rendelésről és az ecsetekről: A rendelést kedden adtuk le a következő hét csütörtökén meg is érkezett, természetesen azonnal fizettünk Paypal segítségével. Aki esetleg még mindig idegenkedik az előrefizetés gondolatával, illetve a netes tranzakcióktól, az ne tegye, teljesen biztonságos, nem vonnak le több pénzt a számláról, semmi ilyesmi illetve nem szükséges dombornyomott bankártya sem a rendeléshez. Nem szükséges dollár valutát sem tartalmaznia a számlánknak, csupán a rendelésünk napi árfolyamnak megfelelően kiszámolt magyar forintot. A szállítási költség mindig attól függ, hogy mit és mennyi mindent akarunk megvásárolni. Ha csak egy ecsetet, akkor ez az összeg lehet olyan 4 $ körüli, de elmehetünk a sok tíz dollárig is. Természetesen ha szettet vagy ecsettartót rendelünk, ami ugye nagyobb, mint egy-egy ecset súlyra is és méretre is, akkor többet kell fizetnünk. Jelenlegi rendelésnél 24,52 $-t kellett kifizetni szállításra. A vásárlásra -10% is érvényes volt, így érdemes volt most megrendelni. 
   Tehát akinek van minimális angol nyelvtudása, az nyugodt szívvel rendelhet, nagyon egyszerű a PayPalra is regisztrálni, tényleg nem kell félni tőle, gondoljunk arra, hogy ezek az oldalak arra törekszenek, hogy minél több vásárlást lebonyolítsanak, tehát igyekeznek a lehető legjobban leegyszerűsíteni a vásárlás menetét.
   A travel szett 49 $-ba kerül, tulajdonképpen a Complete kit kicsinyített mása, néhány ecset kihagyásával. A minőség megegyezik a nagy készletével. Nagyon szép a tok, kicsi, szuperül magunkkal lehet vinni bárhová. Sok helyen olvastam, hogy nem igazán nyerő ez a méret, mert a nagyokkal könnyebben lehet dolgozni. Szerintem ez nincs így, ugyanolyan kényelmes őket használni, mint a nagy társaikat, csak megszokás kérdése. Úgy látszik sok mindenben más véleményen vagyok, mint mások... Annak ellenére, hogy én örülök, hogy annak idején nem ezt, hanem a rendes méretű szettet vásároltam meg, ha valaki nem akar sminkes babérokra törni, és nem szeretne annyit áldozni rá, mégis minőségi ecsetet szeretne, akkor ez a készlet teljesen megfelelő lehet neki.
   Erre az összecsukható ecsetre már nagyon régóta vágytam, mert sehol sem láttam még csak hasonlót sem. Nagyon meg vagyok vele elégedve, a szőre pihe puha szintetikus szőr, tömött, nagyon jól kézreáll, nagyon könnyű vele felvinni bármilyen terméket. Púdert és pirosítót vettem eddig fel vele, nagyon tetszik. Utazáshoz is tökéletes, mert összecsukható és így nem nyomódik össze illetve nem koszolódik az ecset.
   A másik ecset, amit rendeltem, szintén kabuki. Különösen tömött, rövid szőrű ecsetről van szó. Le a kalappal előtte! A többi alapozó ecsettel is szépen lehet dolgozni, de ezzel álom... Szinte "bele lehet nyomkodni" a bőrbe a folyékony alapozót, ettől nagyon szép természetes hatású lesz. Teljesen más érzetet  kelt ezzel felvinni, mint a másik ecsetekkel. Ha valaki egy ecsetet venne alapozásra, akkor mindenképpen ezt ajánlom! Az ára 16 $ volt.
  Brush roll, ecsettartó. Mióta megvan a készletem, azóta kerestem hozzá tokot. Mindenhol iszonyú drágán lehet nagyon gagyi tartókat venni. Legalábbis ehhez képest mindenképpen azok. Ezt azonban örömmel veszem kézbe, mert olyan puha a tapintása. Igényes kidolgozottságú, nem kelt olyan hatást, mint ami szét akar esni. :) 20 $ az ára, nagyon megérte...

Összességében nagyon elégedettek vagyunk a rendeléssel, azt kaptuk, amit vártunk a pénzünkért.

Mi a véleményetek a Sigma ecseteiről? Mit használtok Tőlük?

3 megjegyzés :

Én 9-én rendeltem és még nem kaptam meg:( Amúgy már van 2 ecsetem tőlük, azokat szeretem:)

Babus, az elég fura, sokkal később rendeltünk és már megérkezett...

Amikor ezelőtt rendeltünk akkor is megkapta jóval előbb az is aki utánunk rendelt, csak mi nem. De végül megjött, ezért nem izgulok, de azért jobban örülnék ha megkapnám mostmár:)

Megjegyzés küldése