2011. február 9., szerda

Füstös szem - S Black

Ma napi smink helyett egy múlt szombati bulisminket láthattok. Nem magamat sminkeltem, de csak azért, hogy ne unjátok meg, hogy csak az én arcomat láthatjátok... :D Mi is lehetne az alapkoncepció egy buli sminket illetően, csakis igazi fekete füstös szem! Nem is írok róla többet, beszéljenek a képek! :)






Avon Magix face perfector - primer
Mac Pro longwear alapozó
Oriflame alapozó
Catrice Multi Colour púder
Catrice 5-ös korrektor paletta
Manhattan Bronzosító
Essence Surfer babe pirosíró
Essence return to paradise shimmer powder - highligter
Mac paint pot - bare study
Avon supershock zselés tus - black
Manhattan Multi effect szemhéjpúder - 1010 Black
Nyx szemhéjpúder - Nude
Max factor false lash effect szempillaspirál
Essence szemöldökformázó készlet
Essence XXL shine szájfény Pick me up

5 megjegyzés :

Szépséges :).Én is ilyet tervezek a következő bulira :) Láttam a használt termékeid között a catrice-nek a korrektorát, mi a véleményed róla?

Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszik Nektek! :)

@Klaudia
Írtam egy külön bejegyzést a Catrice termékeiről, Catrice élménybeszámoló néven. Egyébként csupa pozitív! :)

Megjegyzés küldése