2011. február 15., kedd

Füstös szem lila fénnyel

Szép napot mindenkinek! :) Mielőtt a beígért három smink felkerülne külön posztban, gondoltam egyet és mutatok Nektek egy újabb füstös szem tippet. A klasszikus fekete helyett most egy szürkés füstös szemet láthattok, egy kis extrával, lilával kombinálva, hogy ne legyen annyira egyhangú. Ez is ugyanazzal a technikával készült, mint az előző fekete, ennek is egy elsatírozott fekete szemceruza az alapja. Annyi a különbség, hogy szürke szemhéjpúderrel satíroztam utána, nem feketével, ezenkívül kerül még rá egy lilás árnyalat is. A 88-as paletta volt ismét a középpontban, annyira szeretem, most újra felfedeztem, mert rengeteg színből tudok kevergetni. :) Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, de én ha veszek magamnak valami új dolgot, legyen az konkrét sminkcucc vagy eszköz, annyira bele tudok szeretni, hogy a többi termékemet, amim van, képes vagyok félredobni és hanyagolni egy jó időre, hogy csak azt az új terméket használhassam. Azt hiszem most is beleestem ebbe a "hibába" és láthattok visszatérő dolgokat. Remélem ettől nem találjátok unalmasnak, és azt is remélem, hogy tetszik az újabb kreációm. :) 




A közeli szemes képek most valamiért homályosak lettek, ezért azt most nem tettem fel, de ha rákattintotok, akkor ki tudjátok nagyítani az egész arcos képet is...

Felhasznált termékeim:

Avon Magix sminkalap
Mac Pro longwear alapozó NW 20
Catrice korrektor paletta
Catrice Compact púder
Essence Return to paradise Highlighter
Essence pirosító
Mac paint pot - Bare study
Essence Black mania Szemceruza 
Coastal scents 88-as paletta
Carmex Strawberry
Catrice szájfény Bare Necessity
Catrice szájceruca Nude rose



Melyik szín Nektek az abszolút kedvenc füstös szem téren?


6 megjegyzés :

nagyon jól állnak ezek a színek!
hol vetted az epres carmexet? eddig én sajnos csak simát találam. ezen is érezni a kámforos ízt vagy azért valamennyivel jobb? :)

@Tamara
Köszi! :) ebayen rendeltem, nálunk nem lehet kapni. Tudom furán hangzik, hogy egy ajakápolót rendelsz, de ingyen van a posta akár egy darabra is, és kb. 5 dollárba kerül. Szóval pont annyi, mintha bemennék érte vmelyik drogériába... Igen, ennek is megvan a kámforos illata, gondolom ez lehet a fő alapanyag, amitől ilyen jó :), de az epres illat lényegesen csillapítja, én nagyon szeretem!

Nagyon szép lett :)
Viszont azt szeretném kérdezni hogy az Essence cute as hell pirosítót hogy használod? alapozó alá/fölé? Púder alá/fölé?
Mert nekem is megvan de egyszerűen annyira erős szine van hogy nem tudok vele elboldogulni :(

Froska, minden fölé igazából, utolsó lépésként az arcon. :) Óvatosan kell vele bánni, mert ha sokat veszel fel az ecsettel, akkor elég durva hatást tudsz vele elérni. Egyszerű: kevés kell belőle és azt is jól eldolgozni, ez a titka. Egyébként ez az egyik kedvenc pirosítóm. :)

Köszi szépen :) Én eredetileg úgy gondoltam hogy majd szemhéjpúdernek használo durvább sminkekhez, de ahhoz meg túl nagy mennyiség, soha nem fogom elhasználni :(
Na mindegy megpróbálok óvatos lenni :)

Megjegyzés küldése