2011. február 9., szerda

Én és a smink avagy a "mesterek", akiktől tanultam

Kicsi koromtól kezdve imádtam szépségápolási dolgokkal foglalkozni, nagyon szerettem sminkeket nézegetni, és arról ábrándoztam, hogy majd egyszer én is annyira szépen tudjak sminkelni, ahogy az újságok hasábjain láttam. Időközben felnőttem, és már tudom, hogy nem csak a sminkelési technikán múlik, hogy olyan fotó születhessen, mint amiket a címlapokon látunk, hanem kell hozzá egy jó fotós és nem utolsó sorban photoshop. Hatalmas fordulatot vett az életem, amikor rátaláltam az interneten fellelhető lehetőségekre, vagyis szépségápolással és sminkkel foglalkozó blogokra. Megkezdődött egy folyamat, aminek talán a közepén járhatok, nagyon sok mindent tanultam eddig és és tanulok most is, imádom az újabbnál újabb dolgokat felfedezni!  Mindehhez az kellett, hogy a megfelelő emberek inspiráljanak és tanulhassam tőlük a jobbnál jobb tippeket és trükköket.  Ezzel a bejegyzéssel szeretném megköszönni nekik, hogy lehetőséget nyújtottak arra, hogy elindulhassak ezen az izgalmas úton. Azért teszem mindezt, hogy láthassátok én is valahonnan tanultam azt, amit tudok és így, hogy hivatkozom rájuk ők is kapnak egy elismerést ezáltal a "végzett munkájukért". Köszönöm  Nektek! :)

Magyar blogok:


Külföldi blogok:


3 megjegyzés :

A blogomban már megköszöntem, de itt is leírom, milyen jól esik, hogy megemlítesz! :))

@Suzy
Nagyon szívesen! Szerintem ez így fair, ha megemlítjük a forrásokat! :)

ne less Gigi! ez titkos szerelmes komment! köszönöm! imádlak! <3

Megjegyzés küldése