2011. február 1., kedd

Egyszerű sminkek sorozat 2. rész - kékesszürke füstös szem

Itt is van a sorozat második része, mégpedig egy füstös szem formájában. Én ehhez egy négyes szemhéjpúder palettát használtam fel, de bármilyen szürke és kék szín megfelelő lehet. Ismét törekedtem a minél kevesebb eszköz használatára, hogy bárki el tudja készíteni, aki kedvet érez hozzá. Termék listát most sem írok direkt, használjátok ki a saját kis készleteteket. :)

Amire szükségünk van a smink elkészítéséhez:

  • szemhéjalapozó
  • selyemfényű szemhéjpúderek: sötétszürke, acélkék, világos kék,  bézs
  • szempillaspirál
  • fekete szemceruza vagy tus, ki mit szeret
  • szemöldökre matt barna szín
  • barackos pirosító
Ajánlott eszközök:
  • laposecset
  • ferde ecset
  • pufi ecset
  • hegyes ecset
  • szempillagöndörítő
  • pirosító ecset





A készítés menete:

  • A gyűrűsujjunkkal lealapozzuk a szemhéjunkat jól eldolgozva azt
  • Szemhéjunk egészére felvisszük a világoskék színt, majd a mélyítjük a tekintetet a sötétszürke színnel
  • A külső V-be felvisszük az acélkék színt, beledolgozva az előbbi festékekbe, hogy csak finom átmenetet kaphassunk
  • Ha az elsőre felvitt világoskék "kikopott", akkor még egyszer felfrissítjük a színt
  • A széleket a selyemfényű bézs színnel dolgozom el, amivel felmegyek egészen a szemöldökcsontig
  • Kihúzzuk a szempillák felső tövét illetve a vízvonalat fekete tussal vagy szemceruzával
  • Ferde ecsettel megrajzoljuk a szemöldökünket
  • Barack arcpír kerül az almácskákra, illetve az arccsontunkra
  • Nem vagyok nagy rúzsos-szájfényes, ezért csak ajakápolót használtam most
Remélem tetszik nektek, és hogy kipróbáltok akár hétköznapra is egy ilyen "semmi extra" sminket. :)

2 megjegyzés :

Nagyon tetszik ez a szín, a tusvonalad is tökéletesss, és tök ari vagy mikor mosolyogsz :D

@Griberli
Köszi, pedig ha hiszed ha nem, nekem is volt olyan időszakom régen, hogy nem tudtam normális tusvonalat rajzolni! Te pedig tök aranyos vagy, amiért ilyet írsz! :)

Megjegyzés küldése