2011. február 6., vasárnap

Catrice élménybeszámoló


Biztosan sokan értesültetek már róla, hogy egy új márka érkezett kis hazánkba, mégpedig a Catrice. Akinek esetleg még ismeretlen a márka, annak tudnia kell, hogy az Essence nagy testvéréről van itt szó, ugyanis az Essence márkát a gyártó tulajdonképpen tiniknek szánja, és van egy felnőtt vonal, ezt testesíti meg a Catrice.  Nagyon sokat olvastam már róla eddig is és csupa-csupa jó dolgot, ezért amint megtudtam, hogy nem csak Pesten lehet már kapni, azonnal meg kellett csodálnom a pultot. :) Első benyomás: "Te jó ég milyen gyönyörűek!" :) A színskála az egyes szemhéjpúdereknél elég széles, ami drogériamárkáknál abszolút előnynek számít, körömlakkokból is nagyon sokféle színből válogathatunk. A termékek pigmentáltságával abszolút meg voltam elégedve, alig kellett hozzáérnem a szemhéjpúderekhez, máris gyönyörű színben pompáztak. Az árakról néhány szót. Tényleg drágább, mint az Essence, de nem sokkal. Vásároltam néhány terméket, azokhoz odaírom, hogy mennyibe kerültek, hogy lássátok a különbséget.

Catrice 5-ös korrektor paletta 1049 Ft
Catrice Szájfény 080 Bare Necessity 1149 Ft
Catrice Ajakkontúr ceruza 040 Nude Rose 749 Ft
Catrice Multi Colour Kompakt púder 01 Rose beige 1349 Ft



Balról jobbra szájfény, ajakkontúr ceruza, púder

Tapasztalatok:

A korrektor paletta nagyon szuper! A 3 különböző bőrszín telitalálat, lehet kevergetni a színeket, attól függően milyen árnyalatú a bőrünk. Ezeket a pattanásokra használjuk. A rózsaszín jön a szem alatti karikákra, a zöld pedig az arcon található bármilyen pirosságra. Az állaga nagyon krémes könnyen lehet vele dolgozni, és építhető, ami különösen jó. A krémes állagú korrektorokat mindig félek szem alá használni, mert nekem általában elcsúszik, de kipróbáltam ezt, és tényleg a helyén maradt.
A szájfény egy igazi nude árnyalat, ilyet kerestem régóta olcsóbb kategóriában. Vanília illatú, de nem túl erős szintén nagyon krémes állagú, nem túl ragadós, de azért tapad a szánkra. Szájfényhez képest szerintem elég sokáig tart. 
Az ajakkontúr ceruza szintén jó választásnak bizonyult, tartós, nagyon praktikus, mert a másik végén találunk egy ajakecsetet is.
A púder szerintem nagyon szép már ránézésre is, ahogy megérintjük az ecsettel, úgy keverednek össze a színek. Tényleg mattít, ahogy a csomagolásán is olvashatjuk. Az illata pedig olyan, mint a babahintőpor. :)

Összességében nagyon elégedett vagyok, nagyon jó tapasztalatikat gyűjtöttem, tetszenek a termékek és biztosan fogok még ebből a márkából mást is beszerezni.

Nektek mi a véleményetek az új márkáról? Vettetek már esetleg valamit? Mik a tapasztalatok?

13 megjegyzés :

Én egy nude rúzst vettem, már régóta kerestem olyat jó árban. Remekül tapad, nem gyűlik össze a szám sarkában,szép a színe, tartós. Nekem nagyon bevált!

Én is nude rúzst szerettem volna, ott mégis egy másikat kaptam le a polcról. Nem gondoltam volna, hogy jól fog állni, úgyhogy lassan megyek vissza nude-ért. :)) Csak tanulnám meg végre rendesen visszatekerni őket, hogy ne ragadjon a tetejéhez..:D

Én lakkot vettem! Egy gyönyörű taupe színt, ha bejön még van jó pár kiszemelt, nagyon szépek a színei. Meg ma megveszem a szemöldök szettet, mert az essencet nem szerettem, hogy húzogatni kellett, ennek sokkal jobb a csomagolása (azt gyorsan el is ajándékoztam) :)

Én is kapásból vettem egy nude színű rúzst, hidratáló és volt kemény 900Ft.

Nagyon tetszetős a márka.

Én vagy 2hete használom a korrektor palettájukat, és imádom:) Hazahoztam még egy fehér és egy fényes barna szemceruzát, azokat is szeretem:)
Vettem még egy Mineral kompakt púdert, a termékre nem voltak ráírva az összetevők, a catrice honlapjáról pedig kiderült,h paraffinum liquidium van benne bőven, az pedig az én pórusaim eltömíti,úh:(
Viszont nem találtam meg annak a mozaik púdernek az összetevőit,amit te vettél...a tieden esetleg nincsenek rajta?:))

@apolka*.*
megírnád a nude rúzs számát meg a nevét? én is ilyet szeretnék még rúzsból..

@Roni
Igen, az enyémen rajta van. Ha szeretnéd bemásolom neked ide, de megnéztem, ebben nincs ez az anyag. De valahogy rajta kell lennie, mert különben megbüntetik őket, ezt kötelező feltüntetni a csomagoláson. Megkérdezhetem, hogy honnan tudod, hogy pont ez az anyag, ami nem jó a bőrödnek?

@gigi

Bár nem engem kérdeztél, de szívesen válaszolok.
Én a hidratáló rúzsok közül a 110 Gentle beige vettem meg 900Ft-ért.
Nem tudom milyen nude rúzst keresel, hogyha rózsaszíneset olyan is van.

@Lulu21
köszi, ezt meg fogom nézni mindenképpen, a rózsaszínes is érdekel,mert van mit bővíteni még a rúzskészletemen, mert nem vagyok nagy rúzsos. A nude színek meg úgy érzem sokkal jobban állnak nekem, mint az erőteljesebb színek...

120 Nude Beige, arany a csomagolása, és 800 Ft.=)

Gigi, köszönöm a választ! Örülnék,ha bemásolnád!:)

(Hátja, "elvileg":)...A Mineral powderen nem volt rajta,csak neten van fent:/)
Az utóbbi időben sokat foglalkoztam a kozmetikumok összetevőivel, és már tudatosan figyelek arra,hogy mit veszek meg,és mit kenek fel a pofimra:) Főleg az arcápolás fontos nekem,sokat javult a bőröm, mióta nem kenek fel mindent:]]

-egy csomó helyen utána lehet nézni,én ált.az antalvali.com hatóanyag keresőjét használom-
Amit a paraffinum liquidiumról írnak:
"Ásványi olaj, kőolajszármazék, kőolajhulladékból (pakurából) nyerik. Nem szívódik be a bőrbe, a bőrön vízzáró réteget képez, elzárja a pórusokat, nem engedi lélegezni és kiválasztani a bőrt, gátolja a bőr létfontosságú funkcióit. Ezáltal elősegíti a mitesszerek elszaporodását, a különböző bőrgyulladások és az ekcéma kialakulását, élettelenné, törékennyé teszi a bőrt."

@Roni
Bocsánat, kicsit késve, de kiegészítettem a posztot egy fényképpel amin el tudod olvasni az összetevőket. Remélem tudtam segíteni! :)
Érdekes amikről írsz, én még sosem gondoltam erre, hogy ennyire oda kellene figyelni az összetevőkre...

Na, pont jókor jártam erre!:) ...és igen, tudtál segíteni,nagyon szépen köszönöm!:)
Én bő fél éve kezdtem el ezzel foglalkozni,amikor már meguntam,h mindig van vmi az arcommal, pattanás,vagy kiszárad,vagy a kettő együtt,stb...annak ellenére,hogy egy drogéria megélhetett volna a készletemből,és abból a termékmennyiségből,amit eddig kipróbáltam. ...Jelentem, a bőröm sokkal jobb kondícióban van! Nyilván nem lehet mindent kivédeni, meg még nem cseréltem le a teljes fürdőszobát, és nem is vagyok fanatikus, de törekszem arra, hogy az újonnan vásárolt kozmetikumok minél természetesebbek és bőrbarátok legyenek. Néhány dolgot meg abszolút száműztem már, pl. a Sodium laureth sulfate-ot (SLS),ami főleg samponokban, tusikban, és arclemosókban van.
Ha érdekel a téma,akkor ajánlom az antalvali.com-ot, elég sok cikk van fent, plusz van használható hatóanyag keresőjük. :)
(Bocs,hogy nem tudtam rövidebbre fogni:D)

Megjegyzés küldése