2011. február 26., szombat

Bourjois Healthy mix alapozó és korrektor TESZT

     Mostani tesztem alanya a Bourjois egyik alapozója és korrektora, mégpedig a Healthy mix. Úgy gondoltam, hogy együtt tesztelem a kettőt, mert azonos termékcsaládból valók. Együtt is lehetett megvásárolni őket, össze voltak csomagolva, így az alapozó áráért (3800 Ft) egy korrektort is kaptunk, ami külön vásárolva 2000 Ft.
   Amit ígér nekünk: "Különleges ragyogást fokozó alapozó. Az aktív gyümölcs összetevőknek köszönhetően fokozza a bőr ragyogását, és egységes bőrszínt eredményez.  Hatékonyan korrigálja a bőrhibákat, matt hatású." (forrás:http://www.marionnaud.hu)

    Nem nagyon értettem, hogyan lehet egy alapozó egyszerre ragyogást fokozó és matt hatású, nekem ez a kettő ellent mond egymásnak. Ennek ellenére az eredmény hasonlónak mondható, se nem matt, se nem túl ragyogó. Elvileg természetes hatóanyagokat találhatunk benne, mégpedig gyümölcsöket. A sárgabarack a ragyogásért felelős, a dinnye a hidratálást képviseli, az alma az antioxidánsokat adja hozzá, a gyömbér pedig az energiát. Ezenkívül a korrektor még málnát is tartalmaz. Szerintem hatalmas ötlet ez a gyümölcs dolog, főleg mostanság, mivel mindenki arra van "programozva", hogy minél kevesebb mű dolgot kenjünk magunkra. Ez még marketing fogásnak is tökéletes... 
    A tesztelést most nem magamon végeztem, ez a szín nekem sötét lenne (53), a korrektor (52). Általános szabály, hogy a szem alatti karikák eltüntetésére az alapozó színénél egy árnyalattal világosabbat kell használnunk. A modellemnek kombinált bőre van, a T vonalban zsírosodásra hajlamos. A drogériában az eladó azt mondta, hogy ez az alapozó nem jó a kombinált bőrre a benne lévő ragyogásfokozó miatt... Szerintem pedig igen. :) Attól függetlenül, hogy ilyen bőrtípussal rendelkezik, még nem biztos, hogy mindenki azt szereti, ha teljesen matt az arca. Szerintem igenis jó az, ha van egy természetes ragyogása az arcunknak, csak meg kell találni az egyensúlyt a matt és fényes között. Nyilván ez csak az én véleményem.


Előtte
Alapozó egy rétegben felvíve korrektor nélkül




Korrektor a szem alatti karikákon, és az orrnál
Transparent (színtelen) púderrrel a T-vonalban
























Ez az első kettő Bourjois termék, amit próbáltam, és elégedett vagyok velük. Láthatjátok a szokásos előtte-utána képeket. Természetesen most is, mint mindig előkészített bőrrel dolgoztam, tisztítva, hidratálva van. Az alapozó szépen fed, könnyen eldolgozható, és az illata... az valami mennyei. Gyümölcsös. Az eredmény se nem túl matt, se nem túl ragyogó. Szerintem ideális. Szinte beleolvad a bőrbe, nem is látszik, hogy alapozó van rajta. A korrektorról hasonlóképpen nyilatkozhatok. Könnyű vele dolgozni és nagyon jól végzi a dolgát, szerintem látjátok is a különbséget a képeken. Sokkal frissebb lesz tőle a tekintet.
     A csomagolás megfelelő, az egész műanyag, ha véletlenül leejtem kevesebb az esély, hogy összetörik. Szeretem a pumpás termékeket, ezekből pont annyit tudok használni, amennyi kell. Fényvédő nincsen benne, ami tavaszra/nyárra azért egy kicsit hátrány.
    Az alapozó hosszantartóságot ígér, 16 órát. Azért erre nem vennék mérget. De tény, hogy sokáig tartós marad. Teszteltem már hosszan tartó alapozót itt, ami Mac volt. Én nem tudom egy kategóriába sorolni a kettőt, így nem is nagyon hasonlítanám össze őket. A Mac profi termékeket gyárt, a Bourjois pedig drogériás márka és nem is egy árkategória. Ez az első kettő Bourjois termék, amit próbáltam, és elégedett vagyok velük. A saját kategóriájában nagyon jó vételnek találom.


Csomagolás: 5/5
Állag: 5/5
Tartósság: 4/5
Fedés: 4/5

Még több véleményért katt IDE.

Mi a véleményetek a Bourjois termékekről? Mit próbáltatok már?

12 megjegyzés :

Én most ezt az alapozót használom, és nagyon szeretem. A vízhiányos, de zsíros bőrömre szuper:) Jól hidratál, de jól is fed. És az illata... imáááááádom! Mikor sminkelek nem bírom megállni hogy ne szaglásszam pár percig:) Sajnos ebben a korrektoros szettben csak egy árnyalat volt, ami szemétség:( Amúgy... nem szeretnéd felrakni a blogot fbra is?:)

Hol vetted, ahol ilyen összecsomagolt akció volt?

Díjat kaptál tőlem :) A részletek ezen a linken találhatod meg:

http://makeupmania-bunny.blogspot.com/2011/02/dijat-kaptam.html

Sunnysideup, nem tudom mi az fb, nem vagyok túlságosan otthon a webes témákban...

Zsuzsi, a Douglasban van ez az akció és sajnos tényleg csak egy árnyalatban kapható. :(

Bunny, köszi szépen, hogy rám gondoltál! :)

Jah, közben leesett, hogy a facebookról van szó. Nem tudom, nem gondoltam, hogy elérte volna két hónap alatt az a szintet a blogom, hogy máshova is felkerüljön. Lenne rá igény, hogy ott is megjelenjen???

Én azért szeretem, ha egy blog fent van, mert ott olyasmit is megosztanak, amire egy egész blogposztot nem szánnának, tudják tesztelni, hogy egy adott témára lenne-e igény, meg tudnak mutatni előzetest a posztokból, hogy izgulhassak, mikor olvashatom már el az egészet:)

imádtam ezt az alapozót. már a másodikat "fogyasztottam" mikor a bőröm gondolt egyet, és még zsírosabbá vált.. ezt már nem bírta ez az alapozó, pár óra után szabályosan leolvadt a bőrömről. pedig eddig ő volt a kedvencem. :(

pamiii, gondolom ez mostanában történt. Nekem a gel serum van meg ebből a fajtából és az sem jó már nekem, ha melegebb az idő, mert egyszerűen nehéz a bőrömnek. De majd télre megint előveszed, úgyis az van megírva a nagy könyvben, hogy nem jó ugyanazt az alapozót használni télen ill. nyáron.

Ha már alapozó,akkor lenne egy kérdésem! Vki tudja,hogy lehet e még otthon kapni a "Vichy Normateint anti-imperfections" alapozóját?
Gyógyszertárba vettem pár éve,és azóta sem találtam ilyen jót!
Remekül elfedi a pattikat,és nem zsírosítja illetve szárítja a bőröm!
Állítólag,itt a UK-ban kivonták a forgalomból,de a weboldalon még szerepel,viszont a magyarországi oldalon nem....
plííz HELP!

Mesy, itthon is lehetett kapni ezt az alapozót, hogy most lehet-e nem tudom, de elég valószínűnek tartom, hogy igen.

Megjegyzés küldése