2011. február 11., péntek

Adjátok vissza a nyarat! - Nyáridéző sminkek

   Volt egyszer egy délután, amikor  három fiatal nő összegyűlt, hogy hátrahagyva a szürke téli hétköznapokat a nyárra gondoljon, és így, átszellemülve megszépülhessen. Akadt még egy plusz egy fő is, aki a segítségünkre sietett, hogy megörökíthesse a tökéletes pillanatokat (Péti photography, köszönjük Neked). Mind a három sminket külön külön is be fogom mutatni, egyenlőre néhány közös fotó ízelítőnek, illetve néhány plusz miközben készült.
   Óriási lehetőség egy-egy ilyen alkalom számomra is, hiszen másokat teljesen más sminkelni, mint saját magamat. Nagyon sok külső tényező befolyásolhatja a végeredményt, nem csupán a sminkes felkészültségén múlik minden. A modellek bőre adott, bármilyen állapotban van is, a legeslegjobbat kell kihozni belőle. A tűrőképesség sem azonos minden embernél, itt most arra gondolok ki mennyire bírja illetve mennyire van hozzászokva a szemfestéshez. Nagyon nehéz olyan embert sminkelni, aki meg van rémülve a szeméhez közeledő szempillaspirál láttán is. :))) Sok mindent csak utólag, a fényképen vesz észre az ember, hogy mi az amit elrontott, mi az ami nem lett tökéletes. De ez mind szuper dolog, mert ezekből tanulok nagyon sokat amikor visszanézem a fotókat.
   Mindhárom smink egy-egy fantázianevet kapott, ezekkel a nevekkel fognak külön-külön megjelenni egy posztban. Mindegyikhez nagyrészt a 88-as palettámat használtam, folyamatosan kevergettem a színeket, hogy az elképzelt sminket valósítsam meg. Ezt nagyon élveztem. A legszebb az egészben, és amire nagyon büszke vagyok, hogy nem találtam ki előre egyik sminket sem. Az adott ember személyiségéhez igazodva találtam ki abban a pillanatban, amikor az ecsetet megfogtam. :)



A három grácia
Green ocean és Sunset beach
Green ocean és First date at the beach





Így készült...

Alapozás kész, jöhet a fantázia megvalósítása

A már majdnem kész smink
Korrektúra








Melyiket választanátok?


6 megjegyzés :

Olyan széééépek :) A Tied tetszik a legjobban, First Date at the Beach :D Nagyon ügyes vagy!

A legrövidebb hajú lány sminkje az etalon, bár nehéz volt a választás. :)

mindegyik gyönyörű, de akkor már green ocean. (L)

A Green Ocean a legjobb, csodaszép lett! :)

Nekem a kék tetszik a legjobban, azt meg is fogom csinálni magamnak:)

Úúú, nekem is a kék tetszik a legjobban!

Megjegyzés küldése