2011. január 24., hétfő

Rózsaszín álom


A nemrégiben tesztelt NYX lila-rózsaszín palettámat felhasználva készítettem el ezt a sminket. Szombat estére készült, abszolút alkalmi smink kategóriába sorolom. Amikor elkészült nagyon elégedett voltam az eredménnyel, remélem Nektek is tetszik majd.

Röviden leírom, hogy hogyan is készült:


Mivel a szemhéjamat is lealapoztam az egész arcomra használt alapozómmal, ezért külön szemhéjalapozót nem használtam, a tartósság érdekében a NYX egyik jumbo eyeshadow pencil-jét használtam alapnak. A NYX hármas palettából a középső rózsaszín került az egész szemhéjamra egy lapos ecset segítségével. Egy hegyes ecsettel vittem fel a világos bézs színt a belsőszemzugomba, illetve a szemöldököm alá. Ugyanezzel az ecsettel a külső V-be vittem fel a legsötétebb lila színt. A mélytővonalra felvittem egy kevés matt barna színt a mélyebb hatás érdekében. Fejet szemceruzával kihúztam az alsó vízvonalamat. Fekete zselés tussal húztam egy vonalat a felső és alsó szempillák tövébe. Ezután került fel több rétegben a szempillaspirál a drámai hatás kedvéért. Nagyon szeretem a szempilláimat, mert műszempilla nélkül is el tudom érni a kívánt hatást, ez biztosan azért van, mert alapból is elég hosszúak a pilláim. Az arcomra fényes pirosító került, nem túl erősen, ami highlighternek is tökéletes és kontúroztam is az arcomat.






Használt termékek:

szem:

NYX jumbo eyeshadow pencil - Oyster
NYX triple shadow - Ts25
Coastal scents 88-as paletta matt világosbarna szín
Coastal scents zselés tus - True Black
Essence black mania szemceruza

arc:

Manhattan Natural Bronzing Powder
Essence Crazy about colour - Multi Colour blush


Szoktatok ilyen színű szemhéjpúdereket használni? Milyen gyakran?


16 megjegyzés :

szia. kaptál tőlem egy díjat :)
http://zsirkreta.blogspot.com/2011/01/blogger-award.html
lehet nem is érdekel az ilyesmi, de én szeretem a blogod olvasni és úgy gondoltam megérdemled. nézz be hozzám, köszi :)

Nagyon szép lett , ügyi vagy:) és imádom a rózsaszínt:)

olyan szép, sokatmondó szemeid vannak:)

@kulturmosoly
Köszönöm szépen, sokat jelent nekem... :)

@Tündérke
Én is nagyon szeretem ezt a színt, de azért igyekszem nem "barbis" minőségben használni. :D

@Candy
Huuhh, hát ezt nem sűrűn mondják nekem, de nagyon köszönöm, ez most jól esett! :)

Ez a smink nagyon jó lett, és nagyon jól is áll :))))

Gigi, ez most nagyon szép lett!
Így tovább!
Alice

Alice, Tylsa köszi a dícséretet és örülök, hogy tetszik! :)

Hát ez naggyon jól néz ki, igaz, hogy én és a rózsaszín ég és föld vagyunk, de nagyon szépen megcsináltad , tetszik :) és még a füli is megy a sminkhez :D Ügyi vagy!!!

Hali! Nem kötekedni akarok :D, csak én nem értem, hogy mondjuk a több réteg spirált leszámítva ez miért számít alkalminak? :) A rózsaszín miatt? Persze, ízlések és pofonok, meg a vaku is kivesz az erősségből, de nekem alkalmi lesz pl. egy kicsit hangsúlyosabb -tusvonaltól, mélyítővonaltól, egy kevés műszempillától (igen, értem, hogy esetedben ezt helyettesíti a több réteg spirál:) )
Ne haragudj :D, igazából azt hiszem csak az beszél belőlem, hogy sok magyar nő a mai napig nem mer színeket használni, megreked egy sima spirálnál, és max. egy barna szemhéjpúdernél, mert azt hiszi, hogy színekkel nem lehet bánni egy hétköznapi smink alkalmával.
A világot ugyan ezzel nem váltom meg :D, meg az emberek gondolkodását se, de a tiédre kíváncsi vagyok ez ügyben :)

@Meli
Most azt hiszem, hogy egy virtuális tapssorozatot küldök Neked! Végre Valaki, aki ezt ki merte mondani, és bár a világot nem váltod meg vele, de máris akadt egy követőd a személyemben. Nem tudom, hogy a magyar nőknél van-e így, vagy bárhol máshol. De igen én azt tapasztalom, hogy egy harsányabb színt nem mernek viselni a hétköznapokban. Ha van olyan, aki igen, akkor azt iszonyúan megnézik és külön véleményt alkotnak róla. Nem tudom, hogy ez azért van, mert prűdök vagyunk-e vagy csak azért mert irigyek az emberek arra, aki nem olvad bele a környezetébe. Nem értem azt sem, hogy egy-egy színt miért ne lehetne bárhol és bármikor viselni, ha az embernek úgy tartja kedve és esetleg attól jobban érzi magát... Nagyon köszönöm a megjegyzésedet, máris egy csomó kérdést vet fel bennem. :)

Szia!

Adri vagyok. Dorkánál találtam rá a blogodra. Nagyon tetszik. Ha nem gond, olvasnálak rendszeresen. Ez a smink pedig nagyon szép.
Üdv: Adri.

Imádom a rózsaszín sminkeket :). Ez is szép lett :)

@AdriMárk
Ohhh micsoda feltevés, dehogy gond, sőt nagy örömmel töltesz el ezáltal! :)

@sunbeam
Köszönöm, olyan kedves vagy, Te mindig olyan szépeket írsz nekem! :)

Megjegyzés küldése