2011. január 30., vasárnap

Olajzöld - barack smink

Tegnap este nem sikerült eljutnom sehova, de mivel is üthetném el az időt mással, gondoltam gyakorolok egy kicsit és kipróbálom az új ecseteimet. Mondanom sem kell mennyire jó velük dolgozni. Az eredménnyel is meg voltam elégedve, egészen addig míg le nem fotóztam. Valahogy élőben mindig jobban tetszenek az általam készített sminkek... Lehet, hogy egész egyszerűen az a baj, hogy rossz fotós vagyok. Remélem azért így is tetszik nektek az eredmény. :) Nekem viszont maga a színek párosítása nagyon tetszik, szerintem a zöld és a barack nagyon jól passzolnak egymáshoz és a hajam színéhez is egészen jól megy.










Használt termékek listája:


  • MAC Pro longwear alapozó NW 20
  • Clinique Almost powder makeup
  • Avon Arcpirosító gyöngyök
  • Avon Színmegújító ajakrúzs - Perfect Peach és Mocha Latte
  • MAC paint pot - Bare study
  • NYX szemhéjpúder - Greean Tea 
  • Coastal scents 88-as paletta matt fekete szín, szemöldökre matt barna szín
  • NYX Ultra pearl mania pigment - Nude pearl
ecsetek:
  • alapozó ecset
  • pici korrektor ecset
  • rúzsecset
  • kontúr és pirosító ecset
  • púderecset
  • lapos ecset
  • hegyes ecset
  • tömör pufi ecset
  • ferde ecset
  • szemöldökfésű
Szoktatok olyan sminket készíteni, amikor egészen a szemöldökcsontig visztek fel sötétebb színt?

5 megjegyzés :

széép vagy:) és a smink is nagyon jóó:)

Ritkán, de úgy érzem a megszokások rabja vagyok szal holnaptól minden nap vmi nagyon más sminket akarok készíteni.
Egyébként nyitott szemes képet is szeretnék..:)

@Rita
Sok sikert hozzá, és nagyon jó ötlet! Nyitott szemes képet én is szeretnék, de borzalmasan sikerültek, ezért inkább hanyagoltam :)

Rita, csak a Te kedvedért kiegészítettem kettő nyitott szemes képpel :)

Megjegyzés küldése