2011. január 16., vasárnap

NYX Eyeshadow Trio TESZT

Ebben a bejegyzésben az egyik kedvenc márkám termékét szeretném nektek bemutatni. Ez pedig a NYX-nek a hármas szemhéjpúder triója. Nem nagyon tudok a Nyx termékeiről rosszat írni, mert nagyon jó minőségű sminkeket gyártanak. Egyetlen sajnálatos dolog, hogy bár lehet Magyarországon kapni, de nagyon drágán. De szerencsére ott van nekünk az internet adta lehetőség, hogy rendelhessünk akár a Világ másik végéről is, így sokkal olcsóbban juthatunk hozzá egy-egy termékükhöz. 

Most egy lila-rózsaszín összeállítást mutatok be Nektek, ez pedig a T25-ös számú Beanie/Red Bronze/Red Bean nevű kombináció. Mint láthatjátok nagyon szép színösszeállítás ez. Kezdeném is az értékelését.

A csomagolás szerintem szuper, jó minőségű anyagokból épül fel, nincs az az érzése az embernek, hogy széthullik a kezében, amikor hozzáér. Hatalmas plusz pont jár a benne rejtőzködő tükörért, én egy tükörnek mindig örülök, ha van egy termékben. Aplikátor is jár hozzá, bár bevallom én ezeket nem szoktam használni, hacsak nem felejtem otthon az ecseteimet, amikor megyek valahová. Mind a 3 szín selyemfényű nagyon szépen pigmentáltak. Alig érek hozzájuk máris megjelenik a szín a kezemen, nem kell dörzsölgetni egyiket sem a 3 közül. Az állaguk nagyon kellemes, nem "darabos", elég puha. Egyszerűen nem tudok róla rosszat mondani! :)



Összességében szerintem egy tökéletes kompakt terméket kap az ember, ha ezt megvásárolja.

Csomagolás:  5/5
Állag: 5/5
Színintenzitás: 5/5
Tartósság: 5/5

Ti ismeritek/szeretitek a NYX termékeket?

5 megjegyzés :

Gyönyörűek *.* Imádom ezeket a színeket ! Nekem is be kell ruháznom egy ilyenre :D

Az összes terméket szeretem, kivéve a csillámpalettát. Rajtam az nem marad meg egyserűen :S

Múlt héten végre be tudtam nézni a Müllerbe, ahol először "találkoztam" NYX-cuccokkal... Nekem olyan olcsónak tűnt a csomagolása és az egész megjelenése.. :/ De ezek szerint nincs igazam, mert ezek a színek tényleg szépen pigmentáltak. :)

@sunbeam
Nekem csillámpalettám még nincsen, de már nagyon szemeztem vele mindig és vegyes véleményeket hallottam eddig róla...

@SophiEl
Valamiért amikor én először találkoztam a termékeikkel a Müllerben, nekem is ugyanez a vélemény fogalmazódott meg bennem. Ott olyan másnak tűnnek. De aztán rendeltem és egészen máshogy álltam már hozzájuk. De a Müllerben nem elég, hogy drága még a választék is a mininmálisnál is minimálisabb...

Megjegyzés küldése