2011. január 27., csütörtök

Manhattan Mousse Rouge krémes arcpír TESZT

Nem tudom, hogy lehet-e kapni még ezt a fajta pirosítót, de mostanában a mindennapjaim része, ezért fontosnak éreztem, hogy írjak róla. Télen nagyon szeretem a krémes pirosítókat. A pirosító amúgy is az egyik kedvenc kellékem, teljesen meg tudja változtatni az arcunkat. Talán ez az a kellék az ami soha nem maradhat el, ha kisminkelem magam. Nem tudom télen miért nyúlok többször az ilyen állagú pirosítókhoz, de valamiért mostanság ez a gyakorlat. Kétféle színben létezik ez a termék, nekem a 39D Apricot van meg belőle. Aki szereti a Manhattan termékeit, az tudhatja, hogy létezik ilyen árnyalatú, por állagú pirosítója is a márkának. Azonban ennek a fajtának van egy nagyon nagy előnye a por társához képest: nincsen benne csillám, teljesen matt hatása van. Nagyon tartós is emellett, nem kell gyakran korrigálni, sőt azt vettem észre, hogy ha egy tartós alapozó fölé viszem fel még tartósabb. Állagát tekintve nem olyan "csúszós", mint amilyen krémpirosítókkal eddig találkoztam, hanem inkább habos, biztosan ezért is van matt hatása. Illata nem nagyon van, semmiképpen sem zavaró. A csomagolás abszolút nyerő számomra, csavaros kupakkal tudjuk visszazárni. Árát tekintve is jó vételnek bizonyult, hiszen ezerpárszáz forint lehetett. Összességében nagyon jó kis termékről van szó. Egyébként is szeretem a Manhattan sminktermékeit, szerintem a drogériás márkák közül az egyik legjobb.





vaku nélkül

vakuval

Állag: 5/5
Tartósság: 4/5
Csomagolás: 5/5
Ár-érték arány: 5/5

Szeretitek az krémes pirosítókat? Milyen márkát használtok?

8 megjegyzés :

Nagy vágyam már egy krémes pirosítót beszerezni és ez nagyon nagyon tetszik!!!MaxFactornál láttam egy kis tégelynyit kb 3000ft-os árral, amit túl drágának érzek méreteit tekintve.
Csak remélni merem hogy ez a fajta kapható még! :)))

Kapható! Én is mindig nézem, csak nem tudtam dönteni a két szín között és ilyenkor bosszúból mindig otthagyom :D
Egyébként nekem is nagy kedvenc a Manhattan, imádom a rúzsait is :)

Évi köszi az infót, szuper, hogy kapható még! Anno én is sokat vacilláltam, mert valahogy mindegyik színt túl sötétnek találtam. Ez valószínű, hogy a színintenzitása miatt lehet, mert nagyon kevés kell belőle.
Nikolett, ez sem túl nagy kiszerelés, nem tudom képről mekkorának tűnik, de mindössze 4 cm átmérőjű...

tetszik a színe, szerdán úgyis akarok egy DM-Rossmann bevásárlótúrát tartani, ezt majd mindenképp megnézem.

@apolka*.*
Írd meg mindenképpen, hogy melyik színt vetted és hogy tetszett! :)

Nem is az erőssége, inkább, hogy illik-e a bőrömhöz. Vagy ezek olyan színek amik kb mindenkinek jól állnak? :D

@Rita
A másik színre már annyira nem emlékszem milyen volt, de ezzel a színnel szerintem nem lehet mellé lőni, egy barackos árnyalat szerintem mindenkinek jól állhat, ennél a terméknél ez különösen igaz, mert ha többet viszel fel belőle, akkor kicsit sötétebb lesz, és akkor már a sötétebb árnyalatú bőrhöz is illik. Szóval szerintem igazából az világos és sötét közötti intenzitással kell játszadozni, és eltalálni melyik tetszik a bőrünkön jobban!

Megjegyzés küldése