2011. január 23., vasárnap

MAC Pro longwear SPF 10 alapozó TESZT

Sokan egy egész életen át keresik a tökéletes alapozót. Nem beszélhetek mindenki nevében, de én azt hiszem most megtaláltam. Ez persze nem azt jelenti, hogy soha többet ne veszek vagy próbálok ki másikat, de eléggé megdöbbentett az eredmény a tesztelés során. Használtam ezelőtt is MAC alapozót már, a Studio fix fluidot, azt is nagyon szerettem, de azt hiszem ez messze felülmúlta a várakozásaimat. Nekem a bőröm tökéletességének az elérése mindig is nagyon fontos volt a sminkelés folyamán, talán ez az a lépés, amit a legfontosabbnak tartok, szerintem lehet akármilyen gyönyörű igéző tekintete az embernek vagy akár hihetetlenül szép ajkai, enélkül mit sem ér az egész. Azt még szeretném megemlíteni, hogy borzasztóan kritikus vagyok magammal szemben, ha már nincs elfedve egy piros pötty az arcomon, akkor már nem érzem jól magam a bőrömben. De jöjjenek a képek, és a részletes értékelés.
Az legelején hozzá kell tennem, hogy mielőtt alapoztam volna, a bőrömet megfelelően tisztítottam, tonizáltam és hidratáltam, ezzel képezve alapot a rá kerülő rétegnek. Ez nagyon fontos lépés ahhoz, hogy tökéletes bőrt kreálhassunk magunknak, ugyanis a nem megfelelően kezelt és hidratált bőrre nem "fekszik fel" normálisan az alapozónk, és sosem érhetjük el azt a hatást, amit szeretnénk.

NW20

Előtte
Láthatjátok, hogy az én bőröm sem tökéletes. Egyáltalán nem! Természetesen megteszek mindent ennek a változtatásán (erről majd egy későbbi bejegyzésben). Mostanában eléggé megbarátkoztam a "hófehérkeségemmel", sőt kifejezetten tetszik, hogy ilyen színben pompázhatok. :) A jelenlegi helyzetet tekintve azt hiszem azért a szokásosnál is rosszabb állapotban van a bőröm, de nem szégyenlem, ez vagyok én, senki sem tökéletes sajnos, nekem ebből az adottságból jutott a legkevesebb pozitívum, amit örökölhettem. De ezért (is) írom ez a blogot, hogy megmutathassam mindenkinek, hogy némi ügyességgel csodákat lehet művelni az arcunkkal. A tesztet tekintve egyáltalán nem baj, sőt még szerencsésnek is mondható az bőröm állapota, hiszen most aztán tényleg megláthatjuk mit is tud ez az alapozó. Akkor lássuk az eredményt. Mivel világos bőröm van, ezért az NW20-as árnyakat bizonyult a legjobbnak. Állagát tekintve folyékony, de nem túlzottan folyós, ami már zavaró lehetne. Muszáj megemlítenem az illatát is, mert nagyon megfogott, amikor dolgozik vele az ember egyből hat az érzékszervekre. Nagyon finom illata van.
Egy rétegben felvíve
Egy réteg + a bőrhibákra építve több réteggel
A felvitelhez egy  duo fibre ecsetet használtam, úgy gondolom ezzel tudom a legtermészetesebb hatást elérni. Egy rétegben vittem fel először az alapozót és ez az egy réteg elégnek is bizonyult ahhoz, hogy megadja a bőrömnek a kívánt textúrát. Egy ilyen fedésű alapozónál senkinek sem ajánlom, hogy több réteget alkalmazzon az egész arcon, mert maszkhatásúvá válik és természetellenessé. Ha őszinték akarunk lenni, akkor általában a jól fedő alapozók nem szoktak természetes hatásúak lenni, közelebbről szemügyre véve azért látható volt, hogy valamit viselünk az arcunkon. Nem mondhatom azt, hogy ennél az alapozónál ez teljesen megszűnik, de azért szerintem gyakorlott szeműnek kell lenni ahhoz, hogy láthassuk. Egy rétegben felkenve nekem nem volt elég, hogy eltűntesse a bőrhibáimat. A következő lépésben egy korrektor ecsettel felvittem még egy-egy réteget (ahol szükség volt rá oda többet is) az alapozóból. Azt kell mondanom, hogy búcsút inthetek a korrektoroknak, ha ezt az alapozót használom, mert nincsen rá szükségem. A szem alatti karikákra ugyanúgy alkalmaztam ezt a módszert, mint a pattanásokra. Véleményem szerint a tökéletességhez közeli eredmény született. Annak ellenére, hogy zsíros bőröm van és ezért gyakran fénylik, nem szeretem, ha túlzottan matt hatású az arcom, mert maga a bőr sem olyan természetes állapotában. Ez az alapozó erre is megoldást kínál, hiszen eléri azt az egyensúlyt, ami nekem megfelelő. Se nem fényes, se nem teljesen matt. Olyan, mintha a saját bőröm lenne. Ha melegebb lesz az idő azért feltételezem, hogy kelleni fog egy réteg púder is főlé, hogy ne fényesedjen ki, de a hidegebb időben tökéletes. Alapvetően a nevében is benne van, hogy hosszantartó alapozóról van szó, ami szerintem be is igazolódik, egy papírzsebkendővel próbálkoztam, mert nálam ha orrot fújok, akkor mindig meglátszik az orromról ledörzsölődött alapozó, ami ugye azt jelzi, hogy kopik. Ennél terméknél is látszik, azonban sokkal kevésbé, mint  a társainál.  4 óra múlva az alapozó ugyanúgy a helyén van. Kellemes viseletet nyújt, egyből érzi azért az ember, hogy azért elég jól tapad az arcára. Plusz pont a csomagolásért, mivel eddig a MAC alapozóihoz pumpát kellett venni, ehhez viszont már nem, mert bele van építve az eredeti csomagolásába. Szintén plusz pont a 10-es fényvédőfaktorért a MAC-nek. Egyetlenegy hátrányát viszont hadd említsem ennek a terméknek. Ez pedig az ára. A maga 8600 Ft-os árával nem mondható olcsó kategóriának. Én azt tudom javasolni mindenkinek, hogy ha van olyan dolog a sminktermékek közül, amire többet költhet, akkor az az alapozó legyen.

Csomagolás: 5/5
Állag: 5/5
Tartósság: 5/5
Fedés: 5/5

További véleményeket olvass ITT!
Nektek milyen alapozók váltak be eddig?


Utólag szerkesztve:
Több, mint egy hónapja használom már ezt az alapozót, és sajnos nincsenek már olyan jó benyomásaim, mint az első pár használat után... Eléggé kiszárította az amúgy zsíros bőrömet, tehát hosszútávú használat mellett nem vált be. Bár ezeken a képeken jónak tűnik a színválasztás és az üzletben amikor feltették kipróbálásra az arcomra, akkor is jónak tűnt, de nem az. Lehetséges, hogy időközben nagyon kifakult a bőröm, de sötétnek bizonyult az NW20, de ebből nem is létezik egyébként világosabb árnyalat, ami az NW színskálát illeti. Először nem is vettem észre ezeket a tényeket, de más alapozót használok szebb a bőröm. Nem tudom mi történhetett, sosem gondoltam volna, hogy egy Mac termékre ezt fogom írni, de így gondoltam fairnek a dolgot, ha megosztom Veletek ezt a tapasztalatomat is. Nem szeretném, ha valaki miattam venne magának rossz alapozót. Úgyhogy azt hiszem egy darabig hanyagolni fogom a Mac-et legalábbis alapozók terén biztosan...

15 megjegyzés :

Hú, ez elég meggyőző. Nemrég óta használok alapozót, az Essence pumpását most épp, de nem vagyok vele maradéktalanul megelégedve, bár árához képest jó. Viszont (ezt már más termékeknél is megfogadtam), amint lesz önálló fizetésem, kipróbálom ezt az alapozót. Köszönet a bejegyzésért. :)

De jó, hogy írtál erről az alapozóról, mert én is szeretnék egyet, pontosan ezért, mert egyszerűen hihetetlen, hogy mennyire profin lehet használni, mondjuk ennyi pénzért el is várható.Nagyon tetszik ez az előtte-utána összehasonlítás, most még biztosabb vagyok benne, hogy nekem kell ilyen:)


puszi

Tényleg jól fed!Lehet, h beruházok rá.Nekem Maybelline Affinitone van, le volt árazva, hát úgy gondoltam kipróbálom. Tökéletesen megfelel. Nem használok minden nap alapozót,de amikor használok nincs gond vele. Én csak ajánlani tudom és tényleg nem volt drága:)Persze a Mac biztos jobb, de nálam most éppen spórolás van a nagy karácsony után:)

@citromhab
Nagyon szívesen, örülök, hogy segíthettem vele! Az essence alapozóiból én csak egy félét használtam eddig és az a hab állagú, nekem az nagyon bevált. Persze nem egy kategória a MAC alapozóival, legfőképp árban, de azért tartósságban sem.

@nikoletta
Igen, tényleg nagyon profin lehet használni, de ez ebben a kategóriában szerintem el is várható. Végre azt kaptam a pénzemért, amit vártam. Igen, sokat gondolkoztam rajta, hogy feltegyem-e magam ilyen "előtte minőségben", de ha nem lennének problémáink, akkor nem is kellene alapozót használni, nem igaz? :)

@Emese
Nem próbáltam még ezt az alapozót, megnézem legközelebb ha olyan helyen járok. :) Köszi!

Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

@Judit
Sajnos azt írja ki, hogy a szállítást nem tudják teljesíteni az országunkba... Túl szép lett volna, hogy igaz legyen... :(

én is gondolkodtam egy Mac-es alapozón, de legalább annyi rosszat hallottam róla mint jót. rengetegen panaszkodtak rá, hogy csúnya lett tőle a bőrük egy idő után..a profi külföldi sminkesek meg ha lehet kerülik (ezen nagyon meglepődtem)
neked bevállt?

Henriett, hol hallottál róla rosszat? Nagyon kíváncsivá tettél. Én semmi ilyet nem hallottam még, hogy bárki ilyen mértékben panaszkodott volna az alapozóikra, ezen én is most nagyon meglepődtem. Én napi szinten használom, mostanában nem volt elég egy könnyű alapozó, nekem inkább szebb lesz tőle a bőröm... Igaz, melegben még nem próbáltam, de nem mászik el az arcomról, a nap végén is fent van. A tesztet akkor írtam, amikor megvettem, de nekem azóta sem változott róla a véleményem...

a www.makeupalley.com-on szoktam böngészni illetve találtam egy oldalt ahol profi sminkesek és modellek írnak véleményeket http://www.modelmayhem.com/t.php?forum_id=10
Általában vagy nagyon dícsérik a MAC-es alapozókat vagy pedig azt mondják, hogy túl maszkos hatású és kiütést, pattanást okoz az én bőröm meg rettenetes ezért nem akarom jobban elrontani :S mondjuk én a MAC studio fixben gondolkodtam elsősorban, de most úgy néz ki Revlon colorstay lesz, aztán ha az sem válik be akkor mégicsak kipróbálom a MAC-et.
nekem mindenképp olyan alapozó kéne ami matt hatású mert a T zónámban a jelenlegi alapozómmal kb fél óra után már csillogok és ezt utálom a legjobban :S

Ezt mindenképpen megnézem, köszi szépen, hogy megírtad! Studio fixem is van, csak az most sötét, mert nyárra vettem tavaly. Milyen alapozód van most? Az sem mindegy... Nekem is ahogy láthatod pattanásos bőröm van, ami hamar olajos lesz, de így télen nekem ettől nem fényesedik ki. A studio fixet meg nyáron használtam ugye, annak sokkal inkább matt hatása van, de ha nagyon meleg van, 30 fok felett, akkor persze az is megbukik csillogást illetően, de szerintem bármilyen alapozó megbukna olyan időben... Ha ezzel a problémáddal mész be a Macbe, akkor biztosan a studio fixet fogják ajánlani, egy kis Blot púderrel megspékelve :) Ami még szerintem fontos lehet, hogy az sem mindegy milyen krémet használsz az alapozó alá, annak is mindenképpen mattítania kell. Remélem tudtam segíteni, ha van még kérdésed nyugodtan írj! A Revlont ebayről szerzed be? Én is nagyon szemezek vele régóta,de a sminkkel.com-on most sajnos sötét színekben lehet csak kapni :(

köszi a tanácsokat és tök jó a blogod rendszeresen olvasom! Voltam már a Mac-ben és a studio fixet ajánlották a blot púderrel :)) amúgy most l'oreal infallible alapozóm van. ami tök jó lenne mert a színe is tökélestes jól is fed csak hát a csillogás...Berlinben lakok tehát a Revlont itt meg tudom venni, csak el kell még menjek megnézni hogy melyik szín fog passzolni, elég világos a bőröm, NC15 volt jó a Mac-ben. talán jövőhéten eljutok :)

Szia !
Én is így jártam , mint Te. MAC-ben (Allee) feltették rám az NW20-ast, akkor és ott jónak is tűnt, aztán itthon már narancsnak találtam . Most nagyon módjával használva, de okés a szín. Nagyon utálom, hogy az igazán világos bőrűeknek alig van árnyalat. :( Amit próbálj ki, az a Clarins Everlasting alapozója. Vannak világos színek is, tökéletes hosszantartó a hatás. Olcsóbban pedig a strawberrynet. -ről lehet megvenni ( féláron vettem).

gigi, mit nem szállítanak hozzánk és honnan nem ? :)

Megjegyzés küldése