2011. január 1., szombat

Egyszerű sminkek sorozat 1. rész - lila szerelem

Arra gondoltam, hogy kedveskedek azoknak is, akik úgy gondolják, hogy egyenlőre nem profi sminkesek, de mégis szeretnének ízlésesen kinézni. Ezzel együtt nem szeretnének felvásárolni egy egész drogériát ahhoz, hogy egy sminket elkészítsenek. Ha magadra ismertél, akkor a most induló sorozatom mindenképpen Neked szól! :) Viszonylag kevés terméket használva megmutatom, hogy a sminkelés nem luxus, mégis meg tudja változtatni a mindennapjainkat.

 Amire szükségünk van a smink elkészítéséhez:

  • Bőrünk számára egy megfelelő színű és textúrájú alapozó
  • Rózsaszínes árnyalatú pirosító
  • Szemhéjalapozó (nem feltétlenül szükséges, de ajánlott)
  • Matt szemhéjpúderek: világos bőrszínű, világos barna, sötét barna
  • Szempillaspirál
  • Eszközök: lapos ecset, pufi ecset, ferde ecset, pirosító/púder ecset

Készítés menete:
  • Lealapozzuk az arcunkat, amihez nem feltétlen kell ecset, így nem is írtam az eszközök közé sem, csupán a kezünkre lesz szükségünk. Ezután az ujjunkkal felviszünk egy kevés szemhéjalapozót a szemhéjunkra jól eldolgozva azt
  • Egy pirosító vagy ecset segítségével enyhén felviszünk egy kis pírt az arccsontunkra

  • Szemhéjunk mozgó részébe beleütögetjük a bőrszínű szemhéjpúdert, a szemöldökünk alá is viszünk fel belőle. A mélyítővonalra világosbarna szín kerül, amit a pufi ecset segítségével viszünk fel, ugyanezzel az ecsettel a sötétebb színt is felvihetjük, de azt csak a szem külső részére. Szemöldökünk  vonalát ferde ecsettel rajzoljuk meg, ezt is csinálhatjuk a két barna közül az egyikkel, attól függően mennyire sötét vagy világos a szemöldökünk színe.
  • Lilás árnyalatú rúzs kerül a szájra

Remélem örültök ennek a sorozatnak és hasznos számotokra. Ha van olyan smink, esetleg színösszeállítás, amit szívesen látnátok, nyugodtan írjátok meg!

Konkrét termék neveket most szándékosan nem írtam. Amilyen terméketek van otthon, abból gazdálkodjatok! Persze, ha valaki nagyon kíváncsi, szívesen megírom neki.

Köszönöm, hogy elolvastátok! :)






8 megjegyzés :

Egyszerű, ízléses és szép. Én örülök a sorozatnak. :)

Nemrég találtam rá a blogodra!=) Imádom az ilyen témájú blogokat, és nagyon tetszik a tiéd is!
Nagyon szép, szolid, hétköznapi smink. Én púdert is szoktam használni alapozás után, mert zsíros a bőröm, ezért szükséges. Ha kipróbálom, ezzel az apró változtatással fogom.=)
Ha van kedved, nézd meg az én blogomat is:
www.styleandthelife.blogspot.com
Köszönöm, és sok sikert a bloghoz:
A.

@citromhab
köszönöm szépen, örülök, hogy örülsz, és annak is, hogy tetszik a smink! :)

@apolka*.*
Köszi szépen a szép szavakat, és örülök, hogy tudod hasznosítani a tanácsaimat. Megnéztem a blogodat és nagyon tetszik, igényes és átgondolt cikkeket írsz.

Amikor eszméletlen lusta vagyok - tehát a hét 6 napján :D - akkor mindig ilyen egyszerű sminket viszek fel én is. Mondjuk nekem nem állna jól egy ilye rúzs, de tetszik nagyon a színe :)

Kedves Gigi!Gratulalok a blogodhoz!Nagyon nagy örömmel olvasom!Jo lenne ha irnal arcápolásrol az általad használt termékekröl-minden szépségápolási katagoriában!Boldog uj évet!

@sunbeam
Ohhh, én még lustább vagyok, én nem nagyon használok szemhéjpúdert hétköznapokra, pedig mindig megfogadom, hogy változtatok ezen. :)

@Katalin
Köszönöm szépen, kedves vagy! :) Tervbe van véve az arcápolásos cikkek írása, egy olyannal is indítottam, csak sajnos azóta annyira nem volt időm belemerülni a dologba. De hamarosan ígérem sort kerítek rá! :)

Megjegyzés küldése