2011. január 28., péntek

Bőszecsetben jártam...

Nagyon ritkán évente párszor feljutok Pestre. Ilyenkor kihasználom az alkalmat, hogy olyan dolgokat vegyek, amit csak ott lehet. Így történt ez most is, erről írom meg a tapasztalataimat Nektek. (Nem tartom fairnek, hogy ennyire főváros központú ország vagyunk, vidékre is kellenek ilyen boltok!!!) És igen, ez a cég megmutatta azt, hogy felvehetjük a versenyt a nyugati márkákkal, mert legalább olyan jó minőségű ecsetek gyárt, mint a Sigma! (én csak erről a márkáról tudok egyenlőre érdemben nyilatkozni, mivel az összes eddigi ecsetem Sigma volt) Úgyhogy aki teheti vásároljon itt, támogassuk szép hazánk gyártóit. Itt azért gyorsan megjegyezném, hogy ez nem szponzorált hirdetés, csupán egyéni vélemény.
Bőszecset. Rövid és sokatmondó név. Legelőször Dorka blogján olvastam a Bőszecsetről, de azóta sajnos nem volt alkalmam ellátogatni hozzájuk. Elérkezettnek láttam az alkalmat, hogy ezt bepótolva kicsit bővítsem az ecsetkészletemet. Amikor beléptem a boltba, rendesen meglepődtem. Egy icipici boltocska, dugig ecsetekkel. Hirtelen azt sem tudtam hova nézzek. Nagyon kedves volt az eladó hölgy, minden kérdésemre készségesen válaszolt. A hatalmas választék miatt korántsem volt egyszerű a választás, egy típusú ecsetből is legalább 3-4 féle volt, és akkor még lehet keveset mondtam. Pozitívum és egyben negatívum, hogy minden egyes ecseten szerepel az ára, ami szuper, hiszen nem érhet meglepetés, másfelől nem annyira jó, mert kapargatni kellett az ecsetek nyeléről a ragacsot. Egy negatívumot hadd említsek még, azután ígérem csak dicsérni fogom a márkát. Ha az ember lánya egy készletet szeretne összeállítani és azt szeretné, hogy az ecseteinek a nyele egyforma legyen, akkor bizony bajban lehet, ugyanis nagyon sok féle nyéllel gyártanak ecseteket. Lehet ez bután hangzik, de én például szeretem, ha egységesek külsőre is az eszközeim. Nyilván, ha különböző gyártótól vásárol az ember, akkor ez elég nehézkes, de akkor már egy márkán belül legyen meg erre a lehetősége. Sajnos hiába próbáltam így válogatni őket, mégis nálam azért a legfontosabb az ecset feje, amivel dolgozunk. Hatalmas pont jár, hogy nem csak rendes méretű ecsetek találhatóak meg náluk, hanem rövidebb nyéllel is, így akik ezt a típust jobban kedvelik, vagy épp utazáshoz válogatják az ecseteiket, szintén megtalálhatják a maguknak megfelelőt. Az árakról is mesélek kicsit. Nem vagyok nagy ecsetszakértő, de azért azt el kell mondani, hogy nagyon jó minőségű ecseteket lehet venni nagyon jó áron itt. Egészen 2-300 Ft-tól válogathatunk az ecsetek között és egészen elmehetünk 5-6000 Ft-ig is. Természetesen a drágább kategóriába tartoznak a nagyobb, arcra való ecsetek. Átlagban azért 1500-2000 körül mozognak az ecsetek, persze a kisebb fajtákról beszélek.
Kettő ecset, mint láthatjátok az első közös képen külön helyezkedik el, ez azért van, mert ezek az ecsetek nem az enyémek lesznek, hanem az egyik kedves barátnőmé, aki megkért, hogy segítsek neki ecsetet választani és beszerezni. De úgy gondoltam hátha valakinek segíthet a választásban, ezért őket is közzéteszem.



Egy pufi és egy hegyes ecset, nekem mindegyik van már, csak Sigmák, az előző ecsetes bejegyzésben írtam róluk már itt. Csak annyit róluk, hogy igen vannak olyan jó minőségűek, mint az Amerikából érkezett társaik.


Nagyon régóta szerettem volna már összecsukható rúzsecsetet, de sehol nem találtam megfelelőt, eddig. :) Mindenképpen összecsukhatót szerettem volna, hogy magammal tudjam vinni bárhová. Lefotóztam minden állapotában, mert nekem is érdekes volt ez a megoldás.


Szükségét éreztem még egy pufi féle ecsetnek, és egy nagyon szuper  fajtát találta Bőszééknél. Nagyon tömött ecsetről van szó, finom, puha szőrökkel. Még nem próbáltam, de remélhetőleg beváltja a hozzá fűzött reményeimet. Őszintén szólva biztos vagyok benne.



A következő ecset egy kicsi korrektorecset, ami azért jó, hogy kisebb bőrhibákat tüntessünk el vele, pontosan csak oda tudunk vele korrektort felvinni, ahova kell.


Egy ilyen ecsetet azóta szeretnék, mióta felfedeztem a zselés tusokat. Hajlított fejének köszönhetően könnyebben hozzá tudunk férni ahhoz a részhez, ahova a tust kívánjuk felvinni. Egyszerűen így hívják: Hajlított ecset.


Rövid szőrű, pici fejű ecsetről van szó, ezt azért vettem, hogy az alsó szempillák tövébe könnyebben tudjak vonalat húzni. Láttam már olyat is, hogy valaki ilyennel húz tusvonalat, elég érdekesnek találtam, lehet én is kipróbálom, hátha bejövős a dolog, nyitott vagyok mindenféle új dologra. :)


Egy kiegészítő ecset. Szemöldökfésűként funkcionál, de ha mást sminkelünk, akkor jó alternatíva lehet a szempillaspirál helyettesítésére.

Abszolút pozitív élményekkel gazdagodtam azzal, hogy ezt a boltot meglátogattam. Hatalmas szerelem született ezekkel az ecsetekkel is, imádom őket! :) Aki esetleg vacillálna, annak nyugodt szívvel ajánlom, hogy térjen be hozzájuk és győződjön meg saját maga a minőségről. Ami még hiányzik a készletemből és még szeretnék az a kicsi fejű duo fibre ecset és egy kicsi kabuki ecset. Az utóbbit nem bánnám, ha összecsukható is lenne. De ezeket majd egy másik alkalommal.

Jártatok már a Bőszecsetben? Milyen tapasztalataitok voltak?


11 megjegyzés :

Alig várom már, hogy kipróbálhassam az ecseteim! :) kösz Gigi!!!! :) egyébként pici kabukiból, ami összecsukható is nagyon tetszenek a Sigma ecsetei, amiket még mutattál anno :) van pár special edition belőlük, de ez a legjobb: http://www.sigmabeauty.com/product_p/hgrkr.htm csak 25$ :S :D

@klorin
Igen, nekem is ez a típus az egyik kedvencem, de én egyenlőre én is sajnálok rá 25 dollárt. :S

Amit a barátnődnek vettél hegyes ecsetet az mennyibe került?

jajjj imádom a bőszecseteim, és örülök, hogy írtad,hogy a sigma se jobb, ez mindig is érdekelt. Szívesebben veszek magyar ecsetet.
Amúgy szívemből szóltál, vidékre is kéne (hozzáteszem Debrecenben van pár darab az egyik boltban, de téényleg csak pár :/), én is csak ritkán jutok fel :/ olyankor meg rohangálok a városban mint egy bolond bőszecset-ó utca-ázsia center-stb ááá :D

Duo fibre nem tetszett bőszéknél?

@Rita
Megmondom őszintén most nem volt tervben annak a vétele, mert már van egy. De néztem kettőt ami a kezem ügyébe akadt és első ránézésre nem olyan tömörek, mint a Sigma, viszont sokkal puhábbak. De egyébként olyan méretűt, amit én szeretnék majd, olyat nem is láttam...

Gigi ha nem túl nagy kérés,és emléxel még az ecsetek számaira.Akkor le tudnád írni,légyszi, légyszi,légyszi,előre is köszi,köszi,köszi:)

pufi(a rövidebb szőrű pufi is érdekel),ceruza ecset,illetve az utolsó előtti képen ami látható,köszönöm szépen:)

@Ms.Xixin
Szívesen leírom a számokat, de direkt úgy fotóztam, ha ránagyítasz a képekre, akkor látszódik mindegyiknek a száma. :)

jaj,az a szőke agyam,bocsi,azt nem is néztem hogy ki lehet nagyítani,akkor köszi szépen:)

Megjegyzés küldése