2011. január 14., péntek

Avon bőrszínhez igazodó hidratáló korrektorstift TESZT

Nagyon régóta keresem már a tökéletes korrektort, akinek voltak valaha is pattanásai, az meg tudja érteni az elszánt kutatásomat egy olyan termék után, ami tökéletesen elfedi az effajta problémámat. A pattanásokon kívül (nem mintha ez nem jelentene elég problémát) szerencsére nincsen egyéb bőrproblémám. Kivételt képeznek a szem alatti karikák, és az orr körül előforduló enyhe pirosság, ami azt hiszem mindenkinél előfordul.
Mostanában valamiért rákattantam az Avon termékeire. Fogalmam sincsen miért, talán rájöttem, hogy mégsem olyan rosszak, mint amiket lehet hallani, vagy mint amit eddig hittem róluk. Ebben a bejegyzésben kicsit közelebbről is bemutatok egy terméket. Ez pedig az egyik korrektor termékük. 
Először a csomagolásról. Egy tekerős csomagolásról van szó, teljesen egyszerű, nincs rajta semmi minta vagy felirat, egyedül az alján, ahol feliratozták a termék színét.Szerintem teljesen rendben van.
Állagát tekintve sem hiszem, hogy probléma lehet vele, mert nagyon jó krémes, nagyon szépen lehet vele dolgozni. A bőrszínhez igazodó tulajdonságát én nem fedeztem fel, legalábbis nem igazodik jobban a bőröm színéhez, mint egy bármely más termék, aminek jól választottam meg a színét a bőröm színéhez. Nekem a fair szín van meg, ez a legvilágosabb belőle, nekem nagyon világos bőröm van és most ezért egy plusz pont az Avonnak, hogy a világos bőrűekre is gondolnak. A fedőképességével azonban nekem van egy kis problémám. Mondhatjuk végülis, hogy egy építhető termékről van szó, tehát több rétegben alkalmazva növelhetjük a hatását, de sajnos nekem ez még mindig nem elég. Tartósságát tekintve is hagy némi kívánni valót maga után, mert púderrel fixálva sem mondható igazán tartósnak.
Összességében nem mondanám azért rossz terméknek, de akinek nagyobb bőrhibái vannak, az nem lesz teljesen elégedett.
Csomagolás: 5/5
Állag: 5/5
Fedőképesség: 5/3
Tartósság 5/3

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése