2011. január 16., vasárnap

A sminkelés alapjai - Az arc részei

Az alapoktól indulva, lépésről lépésre, azoknak is kedvezve, akik még csak most tanulják a sminkelés fortélyait, (de lehet, hogy a gyakorlottaknak is tudok majd új dolgot mondani) mutatom be a sminkelés alapjait. Először az arc részeivel kezdem. Nem találtam sehol sem egy olyan képet, ahol be lenne mutatva úgy ahogy én szeretném, ezért a saját arcomon magyarázom el Nektek mi hol helyezkedik el az arcon. Remélem mindenki számára érthető az ábra, de ha kérdésetek lenne egészen nyugodtan írjatok.



szerk.: kicseréltem a  képet, remélem így már jobban látszanak a feliratok! :)

4 megjegyzés :

Szia! Jó, hogy ezeket is pontosan megmutatod, bár az az igazság, hogy némelyik betű annyira beleolvad a sötétségbe, hogy nehezen olvasom el... :)

Szia!

Próbáld meg fehér betűkkel is a feliratokat, mert így egyeltalán nem látszik, pedig nagyon érdekel!

Ohhh, erre nem gondoltam, mert én el tudtam mindet olvasni... De akkor megpróbálok ezen javítani...

Megjegyzés küldése