2010. december 21., kedd

Üdvözöllek avagy Welcome to my blog

Halihó!
Köszöntelek Téged a blogomon! A nevem gigi és azért hoztam létre ezt az oldalt, mert nagyon szeretném Veled megosztani az eddig megszerzett és folyamatosan bővülő tudásomat, tapasztalataimat a szépségápolással kapcsolatban. Szeretnék egyéni stílusú oldalt létrehozni, amely nem csak egy a sok közül, hanem érdekes és értékes bejegyzésekkel vonzza magához az olvasóit. Rengeteg ötletem van, amelyeket szívesen gazdagítok a Te javaslataiddal is! Ha bármilyen kérdésed van, nyugodtan írj erre a címre: gigitogirls@gmail.com

Köszönöm, hogy benéztél, jó nézelődést! J

2 megjegyzés :

Szia:) tetszik a blogod, ügyesen sminkelsz. Csinálnál egyszer olyan sminket majd, ahol melírozott szőke hajú,átlagosan barna bőrű zöldesbarna szemű a modelled? Én ilyesmi típus vagyok és sokszor nem tudom eldönteni hogy milyen szín állna jól.

@Ayesha
Szia! Ne haragudj, hogy csak most válaszolok. Megpróbálkozom majd egy hasonló típus sminkjét elkészíteni. Szerintem nincsen szabály arra vonatkozóan, hogy mi áll jól és mi nem. A lényeg, hogy Neked tetszen magadon az a szín, amit viselsz! A többivel ne foglalkozz. Ha nagyon nem megy a döntés, akkor a natúr színekkel nem lőhetsz mellé. Ilyenek a barnák különböző árnyalatai és a bézsek. Remélem tudtam segíteni.

Megjegyzés küldése