2010. december 27., hétfő

Tigrisszem nem csak cicatípusoknak

A sok-sok szín mellett nagyon szeretem a natúr színeket is, leginkább valami kis extrával megspékelve. Az arany, a bronz és a matt barna színek házasságából született meg ez a smink. Remélem tetszik Nektek és meghoztam a kedveteket ahhoz, hogy a szürke hétköznapokon is viseljetek ilyen sminket, amikor szeretnétek valami különlegesebbet hordani. :)






















A használt termékek listája:

ARC:
  • Essence soft touch mousse make-up - 01 matt sand
  • Rimmel stay matte púder - 001 transparent
  • Avon pirosító gyöngyök
SZEM:
  • MAC painterly paintpot
  • Avon tiger's eye négyes szemhéjpúder
  • Avon Super magnify szempillaspirál
  • matt, világos barna szín a szemöldökre
AJAK:
  • Epres Carmex
  • Avon Színmegújító megahatású ajakrúzs - kicked up coral



5 megjegyzés :

Húúú én amúgy is odavagyok a barnás, aranylóan csillogó sminkért, de ez naggyon jóóó! ez az avon-os tiger's eye paletta jobb, mint gondoltam :) nagyon szép lett, ügyes vagy!

Sztem is szép lett! És ami még nagyon tetszik az a rúzs színe.
Lehet, h ez hülye kérdés, de szőke hajúaknak is jó ez a smink? nem sápít?

@Emese
Nem hiszem, hogy a meleg árnyalatok sápasztanának. De ha bizonytalan vagy, akkor egy ráérős fél órádban próbáld ki csak úgy és akkor meglátod. Egyébként az, hogy kinek mi áll jól csk maga döntheti el, mert manapság már nincsenek szabályok. Ha Neked tetszik magadon, akkor másoknak is fog. :)

Annyira imádom ezt a színt !!!! Naggyon szép lett *.* :)

Megjegyzés küldése