2010. december 21., kedd

Szitakötő inspiráció

Saját munkáimról is készítek bejegyzéseket, legyen ez az első. Csodálója vagyok a szitakötőknek, nagyon különleges állatoknak tartom őket, ezért is történhetett az, hogy inspirációjául szolgált az itt bemutatott sminkemnek. Imádom a színeket! Ha összekombinálom és keverem őket egymással, akkor igazán egyedi hatásokat lehet elérni.


Használt termékek listája:

arc: 
  • MAC studio fix fluid  NW20
  • Rimmel stay matte powder
  • Essence cute as hell pirosító
  • MAC Fix+ spray
szem:
  • MAC painterly paintpot
  • Coastal scents 88 eyeshadow palette, lila, kék és zöld különböző árnyalataiból kevert színek
  • Max Factor False lash effect szempillaspirál

ajak:
  • Epres carmex
  • Essence XXL shine szájfény - Rising star



11 megjegyzés :

szép lett, csak kár hogy nincs közelebbi kép a szemedről:( ahogy nézem én vagyok az első kommentelő:) sok sikert a blogodhoz:)

Hú, nagyon jó ez a színkompozíció, már várom a következő sminkjeidet. Nagyon ügyes vagy!

@m.bunny
köszi szépen, nagyon aranyos vagy! legközelebb arról is csinálok képet. :)

@Griberli
köszönöm szépen, nagyon jól esik... :)

szia! Jó lett a smink, én is csak azt tudom írni, h jó lenne majd több közeli képe a szemedről.Meg ha tudsz olyat csinálni, h lépésről-lépesre hogy készült a mesetermű, annak sztem sokan örülnénk! csak így tovább!

Ez egy nagyon ütős, szép színösszeállítás :) olyan igazi gigi-s :) ügyi vagy!!

@Emese
köszi nagyon, megpróbálkozom vele, bár nem tudom mennyire lehet képek alapján megcsinálni...

Juj de örülök a blogodnak. Hasonló szemformánk van, és nekem is barna. Végre lesz kitől ellesnem ötleteket. :))

Szép smink:)

@Lulu21 én is ezt akartam mondani! :D Akkor már 3an vagyunk ezzel a szemformával... :P

A smink nagyon tetszik, szépek a színei nagyon! :)Grat!

Jaj, annyira édesek vagytok, köszönöm szépen! Ez meglepett, nem gondoltam volna, hogy ilyen "extra" szemformával rendelkezem... :) Igyekszem beváltani a hozzám fűzött reményeiteket.

Megjegyzés küldése