2010. december 23., csütörtök

Karácsonyi last minute smink

A következő smink burgundi-piros sminknek indult, de sajnos a képek nem adják vissza szépen a színt, aminek az oka az lehet, hogy este csináltam, esetleg a háttérben megbújó lila fal. Azt hiszem elég hosszúra sikeredett ez a bejegyzés, mert lépésről lépésre lefotóztam hogyan készült a smink, illetve az adott lépésnél használt termékeket és eszközök is bemutatásra kerülnek, majd írok egy rövid leírást mit csináltam. Amit furcsának találtam még a képeken, hogy normálisan szedem a szemöldökömet :), de ez itt nem látszik, valamiért a közeli fotók kihangsúlyozzák a szőke szálakat, ami valójában nem is látszik, de sebaj... :D 
Akkor következzen a smink! :)))

Előtte
Utána

Hihetetlen a különbség számomra! Remélem azért senki nem ijed meg tőlem. :D
















ELSŐ LÉPÉS: 
Lealapoztam az egész arcomat egy duo fibre ecset segítségével, ügyelve arra, hogy egyenletesen legyen eldolgozva, főleg a hajtöveknél és a fülnél! Egy folyékony korrektorral eltüntettem a szem alatti karikákat, amihez segítségül egy nagy pufi ecsetet használtam. Nagyon szeretem ezzel az ecsettel eldolgozni ezt a korrektort, körkörös mozdulatokat szoktam csinálni. Fontos, hogy folyékony legyen az ide használt korrektor, mert a szem alatt teljesen más a bőrünk textúrája, ide egy könnyű állagú dolog kell.   Krémeset használva könnyen megülhet a festék a ráncocskákban, és csúnyán látszani fog, viszont azt senki nem szeretné, ha látszódna, hogy oda használtunk valamit.  Sajnos néhány pattanás eltűntetésével is meg kellett küzdenem, amihez egy korrektor stiftet és egy korrektor ecsetet használtam.  Ez az ecset csak arra való, hogy felvigyem szépen a festéket, majd a gyűrűs ujjammal ütögető mozdulatokkal beledolgozom. Púderrel fixálom az egészet, beleértve a szemem alatt is, de itt a már említett pufi ecsettel megyek bele a púderbe, sokkal könnyebben lehet hozzáférni ehhez az eldugott kis részhez. Ezután lealapoztam a szememet, én csak az ujjammal szoktam, nagyon fontos itt is, hogy jól el legyen dolgozva és felmenjünk egészen a szemöldökünk alá is.





MÁSODIK LÉPÉS:
Nagyon fontos dolog, hogy amikor a szemünkre piros festéket viszünk fel, valamilyen feketével, szürkével esetleg barnával ellensúlyozzuk, mert ha ezt nem tesszük, akkor úgy tűnik majd, mintha fáradtak lennénk, vagy kisírtuk volna a szemünket. Ugyanez a szabály vonatkozik a rózsaszínre is. 
Én a fekete szemceruzát választottam jelen esetben. Kihúztam a szememet a felső szempillák tövében, nem kell tökéletesnek lennie, hiszen utána egy lapos ecsettel eldolgozom, de a mélyítővonal fölé nem megyek. Egy dolog viszont fontos lehet a szem kihúzásánál, mégpedig az, hogy a szempillák tövében ne látszódjon ki fehér rész, mert bután tud kinézni. :) E fölé viszek fel burgundi színben egy krémes szemhéjfestéket és ezt is jól eldolgozom. Itt is a korrektor ecsetet használtam, mivel a krémes dolgok felvitelére ez a legalkalmasabb. Eddig még csak az alapját adtuk meg a sminkünknek.


HARMADIK LÉPÉS:
Egy lapos ecsettel beleütögetünk egy piros színt a szemhéjunkba, lehetőleg a belső szemzug kihagyásával. Ezt addig építgethetjük, amíg szeretnénk, attól függően milyen intenzitást szeretnénk elérni. A mélytővonalra egy sötétebb piros szín kerül, én ehhez egy ferde szőrű pufi ecsetet használtam.




NEGYEDIK LÉPÉS:
Fogok egy arany színt és egy hegyes ecsetet és a külső V-be felviszem a színt, ezt is eldolgozva, majd egy matt feketével rámegyek a mélyítővonalamra ismét egy pici pufi ecsettel. Itt vigyázzunk, ne vigyünk fel túl sok feketét!


ÖTÖDIK LÉPÉS: 
Felfrissítem a piros színt, újra veszek egy lapos ecsetet, és ütögető mozdulatokkal felviszem a színt. Inkább a középső részekre helyezzünk a hangsúlyt.

HATODIK LÉPÉS:
Matt fehér vagy bézs színt fogok most felvinni. Azért fontos, hogy matt legyen, mert csillámpor is kerül még  a  szemünkre és akkor már túl sok lenne a csillogás! Először a belső szemzugba egy hegyes ecsettel, jól eldolgozva, ez megnyitja a tekintetünket, majd egy pufi ecsettel a szín széleit jól eldolgozom ezzel a matt színnel, és felmegyek egészen a szemöldökig.




HETEDIK LÉPÉS:
A színek fölé kerül egy kis csillgás, csillámpor formájában. Korrektor ecsetet bevizezek, én fix+ spray fújtam rá, mert az volt kéznél, és belemegyek a nedves ecsettel a csillámporba. Azért van erre szükség, mert szárazon össze-vissza hullana és azt nem szeretnénk, ha mindenünk csillámporos lenne. Igazából felnyomogatom a mélyítővonal fölé egy picivel, utána pedig eldolgozom egy pici pufi ecsettel.




NYOLCADIK LÉPÉS:
Kihúzom a szemem a felső szempillák tövében, egy kicsit el is dolgozom, hogy ne legyen éles vonal. Majd a vízvonalat is kihúzom. Begöndörítem a szempilláimat, spirálozok, A szemöldökömet egy világos matt barna festékkel rajzolom meg egy ferde ecset segítségével. Nagyon fontos, hogy egy szemcseppel fejezzük be a műveletet, mert ha vörös a szemünk, akkor nagyon rossz hatást érünk el, ez ismét a piros szín használata miatt van. Kész a szem!!! :)






KILENCEDIK LÉPÉS:
Az arc többi része következik. Egy pufi ecsettel highlighert viszek fel közvetlenül az arccsontom fölé. Pirosítót ecsettel pedig egy pirosas-korallos pirosítót teszek fel az arccsontra. Itt is nagyon fontos, hogy jól eldolgozzuk, illetve ne vigyünk fel sok színt, mert úgy fogunk kinézni, mint Piroska. :D 
A számra egy natúr színű rúzs került, amit egy világos, rúzzsal harmonizáló színű szájfénnyel dobtam fel a csillogás kedvéért.

                             éééééés íme, kész vagyunk:



Alkalmazott termékek és eszközök:

ARC
  • Rimmel Stay Matte folyékony alapozó - 100 ivory
  • Avon korrektor stick - fair
  • Clinique almost powder make up -  02 neutral fair
  • Essence return to paradise shimmer powder
  • Clarins Blush Douceur -  brun sienne 30
SZEM
  • Manhattan Wake up korrektor
  • MAC Painterly paintpot
  • Essence black mania szemceruza
  • NYX jumbo eyeshadow pencil - Rust
  • Coastal Scents 88 Color eyeshadow palette - megjelölt színek
  • Avon négyes szemhéjpúder - Tiger's eye - arany szín
  • Manhattan Celebrate! shimmer powder
  • Max Factor False lashe effect szempillaspirál
  • Essence  eyebrow stylist szett - világosbarna
  • Visine szemcsepp
AJAK
  • Epres Carmex
  • Avon színmegújító ajakrúzs csipkés csomagolásban - latte
  • Essence XXL shine szájfény 11 Pick me up
KIEGÉSZÍTŐK
  • Sigma ecsetek 
  • Szempillagöndörítő
  • Szemöldökfésű




19 megjegyzés :

Hűűű de ügyi vagy ez nagyon jó! :) Látom megint a szemeken a hangsúly, én még el tudtam volna képzelni egy picivel pirosabb ajkakat is, ha már karácsonyi sminkről van szó, de így is nagyon tetszik. A piros meg az arany együtt számomra telitalálat :D

Nagyon tetszik ez az árnyalat a szemeden! Igazi karácsonyi szín!

Csinos lett! És köszönöm, h lépésről-lépesre mutattad be! Látom, h használtál Avonos szemhéjpúdert. Neked mi a véleményed róluk? csak mert régebben elég rosszakat hallottam róluk, és tapasztaltam is. Most meg annyi jó színt látok, lehet h egy ilyen négyes szemhéjpúderre én is elcsábulok.

Köszi, igyekeztem vmi különlegeset alkotni. :)

@Emese
Nagyon szívesen! Igen, most már jó pár termékem van az Avontól, és összességében meg vagyok velük elégedve. Ezeket a négyes palettáikat nagyon szeretem. A pigmentáltságuk nem egy forma talán még egy palettán belül sem, de engem ez nem zavar. Régebben igen, én is többször csalódtam, de azóta lecserélte az Avon az összes sminkcuccát és folyamatosan bővíti őket, és ez már egyáltalán nem az a kategória, mint a régiek. Persze van olyan termék ami kevésbé jó, de ha őszinték akarunk lenni, akkor ilyen bármelyik másik márkából is előfordul, hogy vmelyik terméke nem tetszik annyira, mint a többi...

Szia, nagyon klassz lett.
Azt szeretném kérdezni, hogy ilyen pufi korrektorhoz is való ecset van bőszecsetben? vagy vmely hazánkban is elérhető ecsetboltban? Mert én ilyet még nem láttam sztem csak kevésbé pufit :)

@Rita
Igen, lehet kapni itthon is! Még én is meglepődtem. Van ami nem pont ugyanilyen, de megfelelő lehet. Bőszecsetnél nézd meg ezt a katalógust, a 8. oldalon vannak hasonlók.De ha bemész az üzletükbe még sokkal nagyobb választék van.
http://www.boszecset.hu/kozmetikai/boszecset_kozmetikai_katalogus_090422.pdf
Amit még találtam az pedig a Da Vinci ecsetek, ez pl. majdnem teljesen ugyanolyan: http://douglas.bookline.hu/product/home!execute.action?id=76330&type=72&_v=Da_Vinci_Szemhejarnyekolo_ecset_7_16_cm_
vagy
http://douglas.bookline.hu/product/home!execute.action?id=76339&type=72&_v=Da_Vinci_Szemhejarnyekolo_ecset_9_16_cm_
Ezeket itt is meg tudod rendelni, illetve a douglas üzletekben lehet megvásárolni. Remélem tudtam segíteni. :)

Ó köszönöm! Nagyon sokat is segítettél, kövi héten utána is járok.
Egyébként azt hittem én vagyok béna, hogy ezek a krémes korrektorok nekem nem jönnek be igazán (ledobja a szemem, nem tudok rá jobb szót :))

@Rita
Nem vagy béna, ezeket fixálni kell mindenképpen. Nyilván ezek elég "könnyű" korrektorok, nem fednek annyira, mint a másik típusúak, de a szem alá akkor is ez a legjobb, ha nem fedi el a karikákat, akkor inkább több rétegben kell építeni. Egyébként ha épp nincs kéznél ecset, akkor a gyűrűs ujjammal szoktam beledolgozni a bőrbe, az is lehet egy alternatíva. Örülök, ha segíthettem. :)

Púderrel szoktam, de az se sokat javít, talán inkább ront :) Jajj alig várom, hogy nyissanak már a boltok :D:D

Nagyon szeretem az ilyen előtte-utána képeket, ezekkel lehet igazán megmutatni a smink eredményességét :). Brava, nagyon ügyes :)

@Rita
Írd meg majd melyiket vetted meg és hogy bevált-e!v :)

szia! hol vettél epres carmex-et? még sehol sem láttam:( ugyanolyan illata van, mint a sima carmexnek vagy epres? mert a sima kicsit büdös nekem, de nagyon szeretem és jó lenne, ha finom eperillata lenne:)

@glamourzombie.
Ebay-ről rendeltem. Lehet bután hangzik, hogy egy ajakápolót külföldről szereztem be, de már én is nagyon kíváncsi voltam milyen lehet, mert én sem szeretem ezt a kámforos illatot a számon. A szállítás ingyen volt, így ugyanannyiért jutottam hozzá, mintha bementem volna itthon a drogériába és vettem volna egy simát. Ugyanúgy megvan benne ez a mentolos illat, de enyhít rajta az eperillat. Én azt hittem teljesen mentol mentes lesz, de nem sajnos, ettől függetlenül jobbnak tartom, mint a simát, ezen legalább kevésbé érzem a mentolt.

köszi a választ:) azt hiszem rendelni nem fogok, de most nincs is rá szükségem mondjuk, mert kipróbáltam a sima klasszikus labello-t és olyan, mint a carmex szerintem teljesen, a carmexet pedig éjszakára kenem fel és akkor reggelre tök puha lesz a szám:)

Szia,
na befogtam a Bőszecset 6531-est :D bár sztem a sigma pufibb lehet (bár ki tudja) jól szuperál.
A davinci-t drágáltam, abból majdnem veszek 3 bőszt és nem hiszem, hogy annyival jobb :)
Ó meg vettem Manhattan korrektort, de nem olyat mint a tied, hanem a másik folyósat a high covert (bevallom a boltban, semmi különbséget nem láttam amúgy a két típus között).
Úgyhogy javult a helyzet szemfronton (köszi :)).
Ha legközelebb fent leszek, azt hiszem megnézem a parisberlin korrektort, arról is sok jót hallottam :)

@Rita
Húúú nagyon örülök, hogy tudtam segíteni Neked! Igen, a davinci-t én is kicsit drágállom, próbálni nem próbáltam meg mondom őszintén, de ránézésre elég jó minőségnek tűnik azért. Azt a manhattan korrektort én is néztem már, csak kár hogy olyan kevés szín van belőle. Köszi, hogy megírtad mire jutottál! :)

Megjegyzés küldése